کد خبر 1066555
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
واعظ آشتیانی

مدیرعامل سابق استقلال می گوید سعادتمند باید مشکلات تیم را حل می کرد.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: سعادتمند نتوانسته آرامش را به استقلال تزریق کند او مشکلات استقلال را می‌دانست اما نمی‌دانم چرا نتوانسته آن را مدیریت کند. سعادتمند باید به گونه‌ای عمل کند که حاشیه‌ها کمتر شود به نظرم سعادتمند چوب وعده‌هایی که به هواداران داده می‌خورد.

واعظی آشتیانی  افزود: کاش از ابتدا او چنین وعده‌هایی را نمی‌داد که الان نتواند آن را انجام دهد او باید هر کاری را که انجام داده و به پایان می‌رساند اطلاع‌رسانی می‌کرد او انتظارات را بالا برده و الان نتوانسته آن را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

هر وقت قهرمان شدید زمین و زمان را به هم بدوزید

مدیرعامل سابق استقلال خاطرنشان کرد: با پست گذاشتن در فضای مجازی مشکلات استقلال برطرف نمی‌شود بلکه باعث می‌شود مشکلات بیشتر هم بشود بازیکنان باید کمی صبوری می‌کردند آنان باید برای خودشان یک نماینده انتخاب می‌کردند تا پیش مدیرعامل برود و مشکلات را بگوید.

واعظی آشتیانی در خصوص اینکه وزارت ورزش امروز اعلام کرد کمپ حجازی به استقلال واگذار شد گفت: خوب شد وزارت ورزش این پیام را داد. ما یک دهه می‌گفتیم این کمپ برای استقلال نیست دوستان مدام مصاحبه می‌کردند و این موضوع را نقض می‌کردند اما امروز وزارت اعلام کرد این کمپ برای استقلال خواهد بود. امیدوارم الان حداقل از مردم عذرخواهی کنند. 

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زاگرس IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 1
    فتل تا نزدیکی ملک الموت رفت ولی هنوز دست از شومن بازی ومعرکه گیری بر نداشته. یکی نیست بهش بگه پیرمرد این دم آخری بشین وبرا قیامتت چهار تا توشه جمع کن....
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    فتل لهت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس