کد خبر 1066446
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
سانچو

باشگاه منچستریونایتد حاضر است در راه به خدمت گرفتن جیدون سانچو حتی پل پوگبار را قربانی کند.

به گزارش مشرق، حالا دیگر برای همه مشخص شده که منچستریونایتد چقدر به استخدام «جیدون سانچو» مهاجم جوان و انگلیسی بورسیادورتموند علاقمند است.

در ماه ها و هفته های اخیر مرتب رسانه ها گزارش کرده اند که سران یونایتد در حال کار برای انجام پروژه تابستانی با خرید سانچو از زنبورهای وستفالن هستند.

بیشتر بخوانید:

توافق سانچو با شیاطین سرخ

شیاطین سرخ که در دوران مربیگری «سرآلکس فرگوسن» همواره از فورواردهای درجه یکی بهره گرفتند و سال ها در اوج، یکه تازی کردند، در سال های اخیر که اسطوره مربیگری، بازنشسته شده و جایش روی نیمکت مربیگری خالی بوده، از نظر قوای هجومی ناتوان عمل کرده اند.

طبق گزارش سان، یونایتدها برای بازگرداندن آن دوره طلایی، می خواهند با خرید گلزن 20 ساله ، قدمی محکم بردارند. آنها در این مسیر آنقدر به قابلیت های لژیونر دورتموند باور دارند که حتی حاضرند از پل پوگبا، هافبک فرانسوی خود نیز بگذرند.

روسای تیم الدترافوردی اکنون می دانند برای کشاندن سانچو به منچستر، باید حسابی دست به جیب شوند تا رضایت مدیران دورتموند را بگیرند. برای این منظور آنها حداقل به 100 میلیون پوند نیاز خواهند داشت و البته این رقم در سایه فروش احتمالی پوگبا به تیمی دیگر می تواند تامین شود.

منچستریونایتد برای حل معامله سانچو مشکلی دارد، زیرا برای ترغیب بوروسیا دورتموند برای توافق در فروش آن باید حداقل 100 میلیون پوند پرداخت کند.

البته تیم پرافتخار جزیره از راه فروش جسه لینگارد، مارکوس روئو و پریرا هم می تواند پول تهیه کند. زیرا این نفرات نیز مشتریان قابل توجهی دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس