‌

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره کمک در ماه رمضان به مستمندان را منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، موج دوم رزمایش همدلی که از اوایل آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران به راه افتاد؛ بر اساس این رزمایش، مردم برای کمک به همنوعان خود بسیج می‌شوند و تلاش می‌کنند.

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، پستی را در این رابطه منتشر و بخشی از بیانات ایشان با موضوع انفاق و ایثار را در این پست بازنشر داد. این پست به ما یادآور می‌شود برای داشتن ایران همدل نباید در ایام بیماری کرونا و وضعیت بد اقتصادی از نیازمندان قافل شد و همواره باید دست این افراد را گرفت.

لازم به ذکر است مدتی است که فرمان مقام معظم رهبری باعث تشکیل پویشی به نام #رزمایش_همدلی شده و در فضای مجازی و واقعی باعث همدلی بیش از پیش هموطنان ایرانی در راستای کمک به مستمندان شده است.

در ادامه متن و تصویر منتشر شده در صفحه اینستاگرامی رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

" حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    همچنین ماه انفاق است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس