کد خبر 1066421
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کدخدایی: لایحه بودجه ۹۹ در مهلت ۲۰ در شورای نگهبان بررسی می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان از ارسال گزارش‌هایی درباره وضعیت مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش در مجس یازدهم به این شورا خبر داد و گفت: صحت این گزارش‌ها را از وزارت علوم استعلام کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از ارسال گزارش‌هایی درباره وضعیت مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یازدهم به این شورا خبر داد و گفت: گزارش‌هایی در این زمینه به دست ما رسیده و ما در حال بررسی این گزارش‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: درباره صحت این گزارش‌ها درباره مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم، از وزارت علوم استعلام کردیم و به محض اینکه نظر کارشناسی وزارت علوم را داشته باشیم، نسبت به ایشان(کمالخانی) در جلسات شورای نگهبان موضوع را مطرح می‌کنیم و نظر خودمان را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم درخواست جلسه حضوری با اعضای شورای نگهبان درباره اخباری پیرامون مدرک تحصیلی‌اش مطرح نکرده است.

کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌هایی که آمده، موضوع مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش را بررسی می‌کنیم و به محض اینکه به نتیجه روشنی برسیم، اعلام می‌کنیم.

روز گذشته(شنبه، 6 اردیبهشت 99) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یازدهم شورای اسلامی منتشر شد.

آن طور که در این اخبار آمده بود، گفته شد که آقای کمالخانی مدرک کارشناسی‌ ارشدش جعلی است و وی اصلاً این مدرک تحصیلی را اخذ نکرده است، زیرا شرط لازم برای نمایندگی مجلس و نامزدی در انتخابات مجلس، طبق قانون انتخابات مجلس، داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن است که قانون ضوابط خاص آن را مشخص کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    2 13
    مدرک شیخ روحانی رو هم به اطلاع مردم برسونین
  • محمد IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    بستگی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس