کد خبر 1066405
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
ریکاردو گولار

ریکاردو گولار که زا مدت ها قبل مشخص بود برای بازی در تیم ملی چین با فدراسیون این کشور به توافق رسیده، حالا در فهرست این تیم برای بازی های بعدی مقدماتی جام جهانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، ریکاردو گولار سال 2014 با نظر دونگا به تیم ملی برزیل هم دعوت شد و در بازی مقابل اکوادور نیز به میدان رفت اما ناگهان در پایان همان فصل، با پیشنهادی از تیم گوانژو اوگراند به ارزش 15 میلیون یورو مواجه شد و تصمیم گرفت تا آینده خود را در شرق آسیا و کیلومترها دورتر از برزیل دنبال کند.

او در 23 سالگی به عنوان یکی از استعدادهای برزیل مورد توجه بود و می‌توانست حداقل به عنوان یک فوتبالیست معمولی کار خود در فوتبال اروپا را دنبال کند ولی چیزی که گولار می‌خواست چالشی جدید در یک بازار جدید بود؛ جایی که از او به عنوان فوق ستاره و بازیکنی که قرار است سوپرلیگ چین را جذاب کند، یاد می‌شد که اتفاقا ریکاردو از این ماموریت سربلند بیرون آمد.

از سال گذشته البته اتفاق جدیدی درباره وی رخ داده است؛ نام او در کنار آلان کاروالیو، آلویسو دوس سانتوس و فرناندینیو به عنوان بازیکنانی مطرح شده که قرار است در تیم ملی چین بازی کنند و حالا رسانه های چینی خبر داده‌اند که ریکاردو گولار از اردوی بعدی این تیم می‌تواند در کنار دیگر بازیکنان حضور یابد.

لی تای سرمربی تیم ملی چین که سابقه چند سال حضور به عنوان دستیار را در تیم ملی کشورش داشته، حالا خوشبخت است که ستاره ای در این حد و اندازه را در اختیار دارد. بازیکنی که آمار بیش از نیم گل زده با گوانژو اورگراند را در  کارنامه دارد و در این سال ها یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در فوتبال آسیا بوده است.

پست تخصصی گولار هافبک هجومی است اما این بازیکن می‌تواند در نوک حمله نیز به میدان برود. حالا باید دید در اردوی بعدی تیم ملی چین که مشخص نیست چه زمانی خواهد بود، او چه عملکردی خواهد داشت و آیا او به همراه دیگر ستاره های خارجی می‌توانند باعث صعود چشم بادامی ها به جام جهانی 2022 شوند یا خیر؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    چیرزیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس