کد خبر 1066386
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
آندره‌آ استراماچونی

استقلال هر روز با خبری شوکه‌کننده درخصوص پرونده‌های بین‌المللی خود روبه‌رو می‌شود، اتفاقی که از اواسط اسفند ۹۸ آغاز شد و حالا قرار است روزهای بهاری پراسترسی را برای طرفداران این باشگاه به جا بگذارد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که باشگاه برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی سنگین شاکیان در فیفا و همین‌طور تسویه‌حساب با سایر ستاره‌های خارجی خود نیاز مبرمی به تأمین منابع ارزی در حدود یک میلیون دلار دارد، در جدیدترین اتفاق پرونده حقوقی سنگین آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش را پیش‌رو دارد، پرونده‌ای که خرداد وحشتناکی را برای باشگاه و مدیرانش ترسیم خواهد کرد.

 

هفته گذشته نقل قول‌هایی از احمد سعادتمند درخصوص پرونده حقوقی استراماچونی منتشر شد. حال با نزدیک شدن به روزهایی که قرار است کمیته انضباطی فیفا درخصوص شکایت استراماچونی و دستیاران ایتالیایی رأی صادر کند، اخبار ناامیدکننده زیادی پیرامون این پرونده به گوش می‌رسد از جمله پیغامی که وکیل سوئیسی طرف قرارداد استقلال برای دفاع از باشگاه برای مدیران ارسال کرده است. این وکیل سوئیسی که طی یک ماه گذشته و با روی کار آمدن احمد سعادتمند با جدیت خاصی در حال تنظیم دفاعیات برای فرار از تبعات سنگین پرونده‌های حقوقی پیش‌روی استقلال بود در آخرین تماسی که با باشگاه داشت، مدعی شد به اطلاعات جدیدی درخصوص کادر فنی سابق آبی‌ها رسیده که زیاد نمی‌تواند امیدوارکننده باشد.

بیشتر بخوانید:

آب پاکی وکیل سوئیسی روی دست استقلال

بنا به ادعای این وکیل حقوقی باشگاه در مقر فیفا، استراماچونی و دستیارانش طی یکی، دو ماه گذشته چندین پیشنهاد از باشگاه‌های ایتالیایی و خارجی دریافت کرده‌اند و در شرایطی که مدیر برنامه استراماچونی با این باشگاه‌ها به توافق رسیده بود استراماچونی و دستیارانش به خاطر دستمزد پایین پیشنهادی، زیر بار امضای قرارداد نرفتند، چون اگر به کار برمی‌گشتند، عملاً دیگر نمی‌توانستند از باشگاه استقلال به خاطر فسخ قرارداد و قطع همکاری غرامت سنگین دریافت کنند. از همین‌رو این‌گونه برداشت می‌شود که استراماچونی سخت درصدد گرفتن غرامت قرارداد دوساله خود از استقلال باشد، اتفاقی که می‌تواند شوک بالغ بر ۱/۱ میلیون یورویی برای باشگاه ایرانی در پی داشته باشد. شاید به همین خاطر هم بود که از یکی، دو هفته گذشته زمزمه‌ها و شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه مدیران جدید استقلال در نظر دارند استراماچونی را برای بازگشت به تهران و هدایت تیم قانع کنند، چون اول و آخر در این پرونده برحسب مفاد درج شده شکست می‌خورند و باید این پول سنگین را بپردازند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    91 27
    نابود بشه دو تیم بشدت فاسد آبی و قرمز که بیت المال برای کشور نذاشتن
    • ناامیدکردن IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      44 5
      هرچه ایرانیان باشرف به زندگی تحت تحریم صبر می ورزند یه سری نادان یا شایدم از قصد آبرومون رو میبرند.
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      9 1
      نابود بشه فوتبال که جز فحش و کلکل و شرط بندی و هزینه های سرسام اور در سرتاسر دنیا هیچ فایده ای نداشته
    • M.A IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      2 0
      این 2 تا باشگاه به شدت فاسد( به زعم شما)، یک زمانی نه چندان دور برای خودشون آقا بودن. کلی هم ملک و املاک و مستغلات داشتن. همیشه منابع درآمدی داشتن. هیچوقت هم منت هیچ دولتی رو نمی کشیدن. راستی! آقای محترم: حتما خودت میدونی که بعدها، این املاک و منابع درآمدی این 2 باشگاه تحت اختیار چه نهادی قرار گرفت ؟ حتما میدونی. خوب هم میدونی .
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    35 0
    شوک کننده؟! هر روز که در مورد پرونده فساد مالی و جریمه های فیفا به اشکال مختلف در مورد تیم های مختلف می شنویم. دیگه شوک کننده نیست!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    21 0
    بيت الماله ديگه هر كى به يه بهونه اى غارت ميكنه
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    13 2
    وقتی اقای تاج عهدنامهترکمانچای را با ویلموث امضا می کند ودر می رود سایر مدیران هم با پول بیت المال چنین می کنند وظیفه نهاد های نظارتی است که هر مدیری چنین اشتباهی می کند مجبور کنند از اموال شخصی اش خسارت بپردازد نه جیب مردم
  • مصطفی بهشتی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    25 4
    یعنی سلطانی فر فاتحه ورزش رو خوند%
    • هموطن IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      6 1
      نه عزیزم. متاسفانه سالیان که چه عرض کنم دهه هاست که فاتحه کل ورزش سالم تو این مملکت خونده شده. و ربیطی به این اخرین وزیر هم نداره. اینم مثل خیلی های دیگه از وزیران در وزارتخانه های دیگه با نداشتن علم کار نشسته بر مسند قدرت
  • حسن حسینی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    18 0
    این دو باشگاه و فدراسیون فوتبال یا بلد نیستند قرارداد ببندند یا اینکه افراد فاسدی برای گرفتن پورسانت مخ فدراسیون را میزنن در هر دو حالت این افراد هستند که مقصرند .آیا بهتر نیست یک مشت آدم کوتله که هیچ کاری جز خرابکاری بلد نیستند را از مسند فدراسیون بردارند و آنها هم که رفته اند محاکمه شوند
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    10 4
    از كيسه همان برون تراورد كه در اوست
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    10 0
    استقلال و پرسپولیس اعلام ور شکستگی کنن اموال خودشون رو به دولت بدن برن یه تیم دیگه با نام استقلال و پرسپولیس ثبت کنن
  • امین IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    8 0
    لقمه اندازه دهنتون بردارید که تو گلوتون گیر نکنه
  • امیر IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    12 0
    چرا قوه قضاییه ورود نمیکنه؟؟! مگه این یک نوع فساد نیست مگه به نوعی اختلاس نیست مگه این یک باند فساد نیست مگه قوه قضائیه مدعی العموم نیست مگه خبر نداره مردم نون خشک به آب میزنن واسه افطارشون بعد این آدما توی فدراسیون دارن بیت المالو حیف و میل میکنن ؟ اصلا چرا این سرمربی توی خانه بنشیند و حقوق میلیون دلاری بگیره رو چه حسابی؟ شک نداریم زدوبند داره توی فوتبال رخ میده باید اون مدیری که چنین قرارداد ننگینی را بسته ، از جیب خودش خسارت بده .قوه قضاییه هم اگر کوتاه بیاد شرعا و قانونا مسئول و محکومه .
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    10 3
    وقتی یک عده مدیر احمق و نادان از طرف دولت نا مردمی منسوب میشوند همین است نتیجه کار
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    8 1
    این دست پخت مسعود سلطانی فر و امیر حسین فتحی لعنتیه . خدا لعنتشون کنه
  • حمید IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    3 0
    اگر این پول خرج شکم خالی و گرسنه امت می شد بهتر نبود؟؟؟
  • علی فضلی IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    مدیران بی کفایت کشور نسل استقلال درآوردن. خدا نگذره از کسانی که به این تیم ضربه میزنن. به خصوص فتحی که پول استرا به موقع نداد و نگذاشت قهرمان بشه.
  • جعتیموری IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    مدیران عاملی که چنین قراردادهایی را منعقد میکنند باید پاسخگو باشند و محاکمه بشن.پول بیت المال را حیف و میل میکنند خیلی خوش میاد بهشون حالا هم باید محاکمه بشن . مردم ایران که راضی نیستند حقشان رو به این مفتی به چنین مربیانی بدن.
  • جعفر تیموری IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    وقتی اقای تاج عهدنامه ترکمانچای را با ویلموتس امضا می کند ودر می رود سایر مدیران هم جرات پیدا میکنند پول بیت المال را به دلالان خودی و جیبشان را پر کنند وظیفه نهاد های نظارتی است که هر مدیری چنین اشتباهی می کند محاکمه کنه تا درس عبرتی بشه واسه بقیه . وگرنه برای خدمت به فوتبال و ورزش این همه هیاهو نمیخواد . چون پول نجومی براشون داره سر میشکنن واسه خدمت.
  • کوروش فرهودیان US ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    هر دو تیم باید منحل شود و مدیرانی که اهمال کرده‌اند باز داشت و از اموال خودشان جبران خسارت شود فساد سر تا سر ارکان این مملکت را گرفته و این فوتبال بد تر از همه حالا می فهمید چرا سرو دست می شکنند برای رییس شدن هر وقت هم که گندش درآمد سکته میکنند حق ندارید از جیب مردم خسارت بدهید آقای وزیر
  • مهدی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    M

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس