کد خبر 1066372
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش مشرق، برای فوتبالی‌ها در این شرایط کرونایی کشور هیچ‌چیز سخت‌تر و غیرقابل‌تحمل‌تر از این نیست که از تمرینات و ادامه بازی‌های لیگ برتر دور باشند و جالب‌تر اینکه آنها حتی نمی‌توانند رقابت‌های خارجی را به‌تماشا بنشینند .

در بین تیم‌های لیگ برتری بعضا اخباری به گوش می‌رسید که برخی از آنها به‌صورت مخفیانه و البته چندنفره تمرینات خود را در زمین‌های اختصاصی‌شان برگزار می‌کنند و پرسپولیس هم یکی از این تیم‌هایی بود که در روزهای ابتدایی ممنوعیت تمرین در محیط‌های عمومی و اماکن ورزشی با این مساله مواجه و اعلام شد که برخی از بازیکنان این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرده‌اند.

هرچند سرخ‌ها تا به امروز خیلی تلاش کرده‌اند که این موضوع را تکذیب کنند، اما کمی بعد عکسی از تمرین چند پرسپولیسی منتشر شد که صحت اخبار را تایید کرد، با این‌حال قرمزها به تکذیب ادامه داده و عکس را متعلق به دوران پیش از تعطیلی تمرینات ازسوی ستاد مبارزه با کرونا دانستند، اما ظاهرا باید پذیرفت که آنها قانون را زیر پا گذاشته و شاید وقتش رسیده باشد که به این غائله خاتمه بدهند.

 صحبت‌های دوپهلوی یحیی

برخی حاضران در آن عکس به‌نوعی تمرین در دوران قرنطینه را تکذیب کرده و آن را متعلق به گذشته دانستند، اما صحبت‌های دوپهلوی یحیی گل‌محمدی در یک برنامه زنده تلویزیونی نشان داد او نمی‌خواهد دروغ بگوید و ازطرفی دوست هم ندارد دروغ شاگردانش را دربیاورد. او بدون اشاره به زمان برگزاری این تمرین، آن را متعلق به اواخر اسفندماه خواند و اعلام کرد بعد از آن دیگر چنین اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

اولویت رسن بعد از جدایی از پرسپولیس

 پشت‌پرده ماجرا چه بود؟

طبق اخباری که کسب کردیم، این عکس را یک بازیکن که سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تبریز را دارد، در فضای مجازی منتشر کرده است. مسعود حسن‌زاده که یکی از نفرات حاضر در عکس هم هست، این عکس را در فضای مجازی منتشر و البته خیلی زود با تلنگر چند بازیکن پرسپولیس حذف کرد، اما از شانس بد این بازیکن در همین مدت کوتاه یک خبرنگار هم این عکس را دید و بعد از ذخیره، اقدام به بازنشر آن کرد.

بعد از آن اکثر بازیکنان و البته مسئولان پرسپولیسی ازجمله افشین پیروانی و نوراللهی انجام این تمرین را در دوره قرنطینه نفی کرده و معتقد بودند عکس متعلق به زمان دیگری است.

 پیروانی گوش سرخ‌ها را پیچاند

هرچند افشین پیروانی در رسانه‌ها برگزاری این تمرین را در روزهای قرنطینه تکذیب کرد، اما باتوجه به فشارهایی که از جاهای مختلف به سرپرست سرخ‌ها وارد شد، او در تماس با بازیکنان خاطی تیمش حسابی از خجالت آنها درآمد. طبق شنیده‌ها پیروانی به آنها اولتیماتوم داده که دیگر هوس این‌گونه تمرین کردن به سرشان نزند، چراکه هم می‌تواند سلامتی آنها را به خطر بیندازد و هم برای باشگاه ایجاد مشکل کند.

 آش نخورده و دهان سوخته

این درست که سرخ‌ها در یکی از اماکن ورزشی حضور پیدا کرده بودند و این هم درست که حضور چندنفره در تمرین داشته‌اند، اما طبق شنیده‌ها این تمرین کاملا به‌صورت انفرادی انجام شده و بازیکنان بدون اینکه با یکدیگر سروکاری داشته باشند، به تمرین پرداخته‌اند، اما آنها که از لورفتن این تمرین در فضای مجازی شوکه شده بودند، به‌جای اینکه درخصوص این عکس توضیح داده و با یک عذرخواهی ساده آن را ختم به‌خیر کنند، روی به تکذیب آورده و باعث شدند این بحث همچنان در رسانه‌ها ادامه‌دار باشد.

 سکوت معنی‌دار انصاری و ترابی

اما بحث خیلی عجیب درمورد این عکس، سکوت دو تن از حاضران در این تصویر منتشر شده است. محمد انصاری که پرسپولیسی‌ها به‌خاطر عقاید سفت و سختش به او لقب حاجی داده‌اند، در این عکس کسی است که دوربین را در دست دارد و این سلفی را گرفته، ولی تا این لحظه نه در صفحات شخصی‌اش و نه در گفت‌وگو با رسانه‌ها هیچ اظهارنظری در این‌باره نکرده است. مهدی ترابی هم تاکنون در این باره اظهارنظری نداشته و شاید اگر  دو بازیکن اخلاق‌مدار سرخ‌ها در این خصوص صحبت می‌کردند، بسیاری از علامت‌سوال‌های اهالی رسانه و فوتبال پاسخ داده می‌شد!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    6 0
    مگه بقیه تیمها نداشتند؟؟؟ عکس اونا در نیومد عکس اینها دراومد.......همین. مگه کل تیم تمرین کرده؟؟؟ نکنه از این به بعد تیمها شدند 4 نفره؟؟؟
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    3 0
    اینجور چیزها که در یه محیط دربسته وخارج از اجتماعات انجام شده. مساءل شخصیه مهم آینه که کسی بزور به تمرین نیامده باشه اختیاری باشه. متاسفانه امروز نتنها باشگاه های رقیب بلکه بعضی از روزنامه های. آنها شدیدا برنامه تخریب پرسپولیس را دستور کار خودشان قرار داده اند. که البته این اعمال نشاندهنده نهایت کینه وعقده آنها است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس