کد خبر 1066318
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
شبکه خبری ایران اینترنشنال

واقعیت ماجرا این است که تحقیق مورد استناد این شبکه تلویزیونی، تاکنون انجام نگرفته و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی وفرهنگی وزارت بهداشت مشخص است که صفحه پاسخ به سوالات این پرسشنامه...

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت:

تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال مدعی شد براساس تحقیقی که وزارت بهداشت ایران انجام داده است، ۲۷٪ کادر درمانی دچار افسردگی شده و ۷۷٪ آن‌ها معتقدند حمایت وزارت بهداشت درحد انتظار نبوده و ۷۵ درصد نیز اعلام کرده‌اند کادر درمانی ایران، ماسک در اختیار ندارند.

این تلویزیون وابسته به رژیم سعودی با ارائه اطلاعاتی درخصوص افسردگی و کمبود تجهیزات کادر درمان در ایران ادعا کرد که این اطلاعات نتیجه تحقیقات اداره مشاوره و سلامت دانشجویان و معاونت فرهنگی دانشجویان وزارت بهداشت‌ و برگرفته از پرسشنامه‌های آنلاین ارائه شده به کادر درمانی‌ست.

اما واقعیت ماجرا این است که تحقیق مورد استناد این شبکه تلویزیونی، تاکنون انجام نگرفته و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت مشخص است که صفحه پاسخ به سوالات این پرسشنامه هنوز در مرحله آماده‌سازی و طراحی است!

 به‌نظر می‌رسد استناد ایران اینترنشنال به تحقیقی از سایت‌هایی مانند vox و frontiers in است که در مورد چین و آمریکا صورت گرفته و اصولا ارتباطی با ایران ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خدایی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    76 14
    نت بر ضاله های خود فروخته خائنین اجاره ای شده که همیشه بر ایران و ملت ایران خیانت میکنند و نوچه های بی حیا که هر کاری میکنند برای خوش کردن خارجی ها
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    80 15
    کسی که پای شبکه سعودی اینترنشنال میشینه واقعا آدم احمقیه.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      35 1
      استخبارات سعودی اینترنشنال
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    18 90
    نه متاسفانه درست بوده!ولی مثل بسیاری ازاتفاقات عجیبوغر این مملکت،نتایج این تحقیق یهو خودجوش پاک و ریست شد،
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      24 0
      دروغهای شما و این شبکه سعودی دیگه توی ایران خریداری نداره و دست این شبکه برای مردم رو شده. من خودم تا قبل از اتفاقات آبان 98 هر از چند گاهی این شبکه رو نگاه میکردم. ولی وقتی دیدم این شبکه در سطح کانالهای تلگرامی فیک عمل میکنه و اکثر اخبارش دروغه. کلا پاکش کردم. کرونا هم که دیگه نگو. سعودی اینترنشنال و بی بی سی رو رسوای خاص و عام کرد.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      15 0
      دقیقا زمان اغتشاشات بنزینی ماهیت واقعی این شبکه ها رو شد.بعد از شهادت سردار سلیمانی هم خیلی ها طرفدار نظام شدن و ماهیت کثیف آمریکا رو به چشم دیدن. هر چند اتفاقات تلخ و دردناکی بود اما دسیسه های دشمنان و این شبکه ها جواب معکوس داد.به جای اینکه مردم با اونها هم صدا بشن، تعداد زیادی از مردم به سمت دوستی با نظام رفتن. هر چند هنوز هم هستند کسانی که چشمشون باز نشده ولی کم نبودن کسانی که به حقیقت پی بردند.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      13 0
      خوب به جای اینکه پاک و ریست کنن، میتونستن داده ها رو تغییر بدن که مسلما خیلی راحت تر از پاک کردن هست و میشد آمار دروغ داد.لااقل نظر دروغ میذارید قبلش کمی هم تامل کنید.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    15 0
    تو یکی از همون نوچه های این شبکه هستی نظر سنجی کادر درمانی انگلیس امریکا رو به جای ایران میزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس