کد خبر 1066308
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
آمریکا کرونا نمایه

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۱۲۶ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۵۵ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، مرکز دانشگاه «جانز هاپکینز» اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۱۲۶ مورد جدید، مجموع قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۵۴ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که مجموع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به ۹۶۵ هزار و ۷۸۵ نفر رسید و نیویورک همچنان با ۲۹۳ هزار و ۹۹۱ مورد ابتلا و ۲۲ هزار و ۲۷۵ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۹۸۷ هزار و ۳۲۲ نفر و مجموع قربانیان این ویروس را در این کشور ۵۵ هزار و ۴۱۵ نفر گزارش کرده است.

طبق این گزارش، تا روز گذشته (یکشنبه)، مجموع دو میلیون ۹۹۴ هزار و ۹۵۸ نفر از مردم سراسر جهان به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و ۲۰۶ هزار و ۹۹۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کووید-۱۹ در جهان را دارد. اسپانیا با ۲۲۶ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۲۳ هزار و ۱۹۰ مورد فوتی و ایتالیا با ۱۹۷ هزار و ۶۷۵ مورد ابتلا و ۲۶ هزار و ۶۴۴ مورد فوتی در رده‌های بعدی کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس