کد خبر 1066253
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
علیرضا زالی

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران با اشاره به اینکه نتیجه افزایش تردد در شهر دو تا سه هفته دیگر پدیدار می‌شود گفت: علت ثبات آمار امروز نتیجه فاصله گذاری اجتماعی نوروز است.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز موارد جدید بستری در بیمارستان‌های تابع شهر تهران ۲۹۴ مورد بود که ۸۸ مورد جدید نیز در بخش‌های ویژه بستری و ۵۴۲ نفر هم ترخیص شده‌اند.

زالی با اشاره به اینکه اگر امروز با یک آمار با ثبات به سر می بریم نتیجه فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلات نوروزی است گفت: نتیجه افزایش تردد در شهر دو تا سه هفته دیگر پدیدار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

علت «کاهش مبتلایان به کرونا» در تهران

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران بیان داشت: پارک‌های جنگلی همچنان بسته هستند و ماه رمضان نیز بر وضعیت پارک‌ها تأثیر گذاشته و معدل استفاده از بوستان‌ها کاهش پیدا کرده و شهرداری در این زمینه آماده همکاری است.

وی در خصوص نامه‌ای که به رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است نیز عنوان داشت: در این نامه خواستار مساعدت در روند پیگیری امور قضائی افرادی شده‌ایم که به علت ابتلاء به کرونا امکان حضور در مراجع قضائی در زمان‌های تعیین شده را نداشته‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    اگرازاسفندماه و زمان صدور فرمان حضرت آقا به نیروهای مسلح، دولت حرف گوش میکردومحدودیت اعمال میکردو....(کاری که یک هفته بعدازعیدکرد!)وبرای رفع محدودیت هاکمترعجله میکرد،شرایط خیلی بهترازامروزمیشد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس