کد خبر 1066227
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
طلا

فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی از چهارشنبه اکران اینترنتی می‌شود.

به گزارش مشرق، پس از اکران موفق فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در قالب سینمای آنلاین «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فیلمی است که این مسیر را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ترغیب فیلم‌ها به اکران اینترنتی با توفیق «خروج»

این فیلم که درامی اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است، نامزدی ۲ سیمرغ بلورین جشنواره سی‌وهفتم را در کارنامه دارد.

بلیط فروشی از طریق ۲ پلتفرم پخش آنلاین فیلیمو و نماوا انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند در یک بازه زمانی ۶ ساعته فیلم خریداری شده را تماشا کنند.

«طلا» که بازیگرانی چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش می‌کنند چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت از طریق اکران آنلاین در فیلیمو و نماوا به نمایش در خواهد آمد.

در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ اینها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 2
    خودشو و فامیلاش و همپالگیها بشینن تماشا کنن و لذت ببرن!! برای ما که محک تجربه آمد به میان و آنکه درش غش بود روسیاه شد. فیلماشم باشه واسه اهل کانادا درای!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس