کد خبر 1066205
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش

جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم با حضور وزیر آموزش ‌و پرورش تشکیل شد و برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم مورد بحث و بررسی اعضای ستاد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر امروز، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم مورد بحث و بررسی اعضای ستاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

«شاد» اشک والدین را در آورد

در این جلسه وزیر آموزش ‌و پرورش با اشاره به وضعیت کرونایی موجود و آموزش‌ها، گفت: با تعطیلی مدارس، معلمان از هر تلاشی برای تداوم آموزش‌ها دریغ نکردند و ما شاهد ارائه خلاقیت‌های خوبی در این زمینه بودیم لذا در هفته بزرگداشت معلم، تلاش و ایثارگری‌های آنان باید اطلاع‌رسانی شود.

حاجی‌میرزایی خاطرنشان کرد: اجرای هر برنامه در هفته معلم باید با محوریت معلم و معرفی این قشر زحمتکش به جامعه باشد.

وی بر تقدیر از معلمان شاخص در هفته معلم تأکید کرد و افزود: معلمان برجسته در حوزه نویسندگی، شعر و شاعری و همچنین پیشکسوتان فرهنگی در این هفته باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وزیر آموزش ‌و پرورش از استاد مطهری به‌عنوان شخصیتی الگو و اسوه برای معلمان یاد کرد و تصریح کرد: در هفته معلم برای شناساندن افکار و اندیشه‌های استاد بزرگ شهید مطهری تلاش شود و یک روز از هفته معلم به بزرگداشت وی اختصاص یابد.

در این جلسه برنامه‌های مختلفی، از جمله پخش بیانات رهبری در خصوص روز معلم، دیدار و گفت‌وگوی معلمان با رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس، گفت‌وگوی زنده وزیر آموزش ‌و پرورش از طریق شبکه شاد با فرهنگیان، افتتاح شبکه شاد توسط رئیس‌جمهور و ... ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین گفت‌وگوی وزیر آموزش ‌و پرورش با معلمان شاخص و برخی خانواده‌ها، افتتاح مسکن فرهنگیان در اصفهان، ارائه گزارش عملکرد آموزش ‌و پرورش در سه حوزه آموزشی (شبکه آموزش دانش‌آموزان)، عمرانی (جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی) و تحولی (بسته‌های تحولی) و ... از دیگر برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    افتتاح سوري شو نمايش حرف شعار خودنمايي و .....تنها هنرهاي دولت بنفش
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    كپي پيست تلگرام افتتاح كردن داره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس