کد خبر 1066204
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
جاسوس فضای سایبری

برخی منابع خبری عصر یکشنبه از حمله به شبکه تأمین آب شرب رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، برخی رسانه‌ها عصر یکشنبه از حمله سایبری به زیرساخت‌های تامین آب شرب فلسطین اشغالی خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

«بنی گانتز»؛ فرمانده صهیونیست شکست خورده از حزب‌الله کیست؟ + تصاویر

به گفته این منابع، این حمله  ظرف دیروز و امروز انجام شده است. هنوز جزئیات بیشتری از این حمله از جمله میزان خسارت وارده و مبدأ حملات انجام شده گزارشی منتشر نشده است.

چندی قبل «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی که در حساب توئیتری دفتر نخست وزیری این رژیم منتشر شد از انجام شمار زیادی حمله سایبری به منافع و تأسیسات این رژیم داخل اراضی اشغالی خبر داد.

نتانیاهو  در این باره گفت: «روزانه حملات (سایبری) علیه اسرائیل صورت می‌دهد. ما شاهد این حملات هستیم و همواره آنها را خنثی می‌کنیم»

 چند سال قبل نیز شبکه برق اسرائیل با یکی از بزرگ‌ترین حمله‌های سایبری مواجه شد و این باعث تعطیلی بخش‌هایی از شبکه تامین سراسری برق همزمان با افت دما شد. «یووال اشتاینتس» وزیر امور زیر ساخت وقت رژیم اسرائیل در نشستی در «تل‌آویو» با اشاره به موضوع حمله بزرگ سایبری، مدعی دفع این حمله شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    4 0
    بنظر من بسیج دانشجویی بایستی آموزش حمله کسترده سایبری به تاسیسات هر کشور متخاصم نئولیبرال رو مد نظر بگیره من جمله کشور صهیونیستی و البته استفاده از وبسایت های محتوا که بنظر بومی محل یا افراد بومی محل میاد را در نظر بگیره جهت حملات اطلاعاتی.نیاز به کار روی لینوکس و یا دیستروهای خاص و بومی سازی کدها هست کدهای کالی لینکوس بایستی توسعه یابد و خیلی از اجزای جدید اینترنت اشیا رو شامل بشه. البته سایبر تنها یک محل هست بایستی در محل های جدید مثل فضا جوی ژنتیک و میکروارگانیسم ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس