کد خبر 1066084
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
زنوزی

مسئول پرونده‌های بازیکنان خارجی باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی گفت:در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده این آقا تلاش برنامه‌ریزی می‌کند پول‌ها در بانک سوئیس باشد.

به گزارش مشرق، بیات در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد اظهارات روز گذشته معاون اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: صحبت‌های دیروز خطیر صحبت نبود، او فرافکنی انجام داد و به مردم آذربایجان و شخص جناب زنوزی توهین کرد. اصلا زنوزی وقتی ندارد برای اینگونه آدم‌ها بگذارد. اگر الان صحبت می‌کنم به دلیل توهین‌هایی است که او به مکتب تراکتور و مردم آذربایجان کرده است. تیم‌های وزارتخانه‌های مختلف در این وضعیت در امورات‌شان مانده‌اند اما زنوزی به تنهایی دو تیم را به بهترین شکل اداره می‌کند. مردم آذربایجان این توهین‌ها را توهین به خودشان می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند خطیر به مالک تراکتور: دنبال شریک جرم هستی!

بیات ادامه داد: این آقا کلا به دنبال حاشیه است چند ماه در باشگاه استقلال بود، با همه با کاپیتان‌های این تیم درگیر بود. در این چند روز هم که علیه مهران مدیری و علیرضا حقیقی صحبت کرد. این هم حربه‌ای شده چون دوست دارد در رسانه‌ها باشد. فکر کنم باید یک مکان جدا برای دادگاه‌ها برای او درست کنند. به هر حال این هم شیوه‌ای است و نمی‌توان به آن ایراد گرفت. او هر لحظه که خواست می‌تواند برود شکایتش را انجام دهد به جای اینکه در رسانه‌ها صحبت کند، ما هم استقبال می‌کنیم.  در حال حاضر هم معاونت حقوقی باشگاه شکایتش را از او با ادله و مستندات انجام داده است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور تصریح  کرد: به قول قدیمی‌ها شما حرف را زمین بیندازید صاحبش آن را برمی‌دارد. زنوزی مصاحبه‌ای انجام داد که متن آن موجود است. حالا هر کسی با توجه به عقل و شعور خودش می‌تواند برداشت کند. نکته اصلی که باید در مورد آن صحبت کنم، این است که او شروع به توهین به زنوزی کرد. آن کسی شرافت ندارد که به سردار کارآفرینی ایران، توهین می‌کند. چه زمان جنگ و چه الان نزدیک به 3 دهه در حال زحمت شبانه‌روزی بوده برای گردش چرخ اقتصادی کشور. همین الان که با شما صحبت می‌کنم 10ها هزار نفر مستقیم و غیرمستقیم از طریق زنوزی کسب روزی حلال می‌کنند ولی او به زنوزی توهین می‌کند و می‌گوید یک شبه آمده است.

وی اضافه کرد: آقای خطیر، کار غلط را تو می کنی که به خودت اجازه می‌دهی به این بزرگ مرد توهین کنی. فرق زنوزی با شما و امثال شما این است که تنها فردی است که از جیب خودش برای فوتبال هزینه می‌کند و نیازی به فوتبال برای شهرت ندارد. چون از قبل شهرت داشته و بعد به فوتبال آمده است. شک ندارم این فوتبال است که به زنوزی احتیاج دارد. شما از فوتبال ارتزاق می‌کنید هیچ اشکالی هم ندارد اما باید درست جلو برویم. باز هم تکرار می‌کنم آقای خطی، بی‌شرافت و بی‌شرم شمایی.

بیات گفت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده به جای اینکه این آقا تلاش کند این پول‌ها در کشور بماند برنامه‌ریزی می‌کند این پول‌ها در بانک سوئیس باشد. ما از ریاست محترم قوه قضائیه  و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواهشمندیم به این قضیه ورود کنند. بحث باشگاه تراکتور نیست بحث منافع ملی است. الان در باشگاه تراکتور و استقلال اتفاق افتاده بعدا در باشگاه‌های دیگر اتفاق می‌افتد. منافع ملی ایران در خطر است. این اتفاق که می‌افتد یک فساد سازمان یافته است که کل فوتبال ایران را در برمی‌گیرد. ما کلا با توهین مخالفیم. مصاحبه‌ای که زنوزی انجام داد در آن نه توهینی بود و نه حرف بی‌ادبانه. اما متاسفانه او (خطیر) ‌از برنامه دیروز شما شروع کرد و باید هم جواب بدهد.

وی با اشاره به مکالمه‌اش با معاون اسبق باشگاه استقلال، تصریح کرد: من سه روز پیش با علی خطیر صحبت کردم. بحث ما فنی بود و خیلی محترمانه جلو رفت. بعد از این مصاحبه به جای اینکه بیاید دفاع کند و بگوید من این کار را کردم و آن کار را کردم لودوویچ را می‌شناسم یا نه، بیاید این صحبت‌ها را انجام دهد، چرا می‌آید توهین می‌کند؟ آن هم به کسی مثل زنوزی، من تعجب می‌کنم.

وی در مورد اینکه زنوزی معتقد بود لودوویچ را خطیر و نصیرزاده به او معرفی کردند، گفت: یک مصاحبه انجام شده و یک کلام بالا و پایین نشده، هر کسی می‌تواند هر برداشتی که دلش می‌خواهد از این مصاحبه داشته باشد. ما مسئولیت این را نداریم که فکر دیگران را بررسی کنیم و این دست ما نیست ولی در آن مصاحبه توهینی به هیچ شخصی انجام نشد. شما باید بیایید در مورد قضیه صحبت کنید، مگر سه روز پیش آقای خطیر عزیز، ما با هم صحبت نکردیم؟ نزدیک یک ساعت با هم در مورد مسئولین حقوقی صحبت کردیم همانقدر که شما به این مسائل اشراف دارید من هم دارم. همانقدر که شما به زبان انگلیسی تسلط دارید من هم مسلط هستم. بعد از این مصاحبه نصیرزاده مگر مصاحبه نکرد؟ مصاحبه او یک مصاحبه بود مصاحبه خطیر هم یک مصاحبه. چرا توهین می‌کنید؟ جواب توهین توهین است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور در مورد اینکه به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور عقب‌نشینی کرده است، گفت: به هیچ عنوان. ما هیچ عقب نشینی در مورد مصاحبه زنوزی نکردیم و نخواهیم کرد. عقب نشینی انجام نشده، حرف‌هایی که زنوزی زد حرف‌های باشگاه تراکتور است. هر کسی می‌تواند برداشتی داشته باشد ولی با برداشتی که آقایان از مصاحبه داشتند کاملا در اشتباه هستند. خطیر روز گذشته کاملا در مورد پرونده کنستانت صحبت کرد. ما اصلا بحثی راجع به پرونده کوین کنستانت نداریم. مسئولیت آن با خود باشگاه است و این پرونده به CAS ارجاع شده است. بحث‌مان راجع به پرونده استوکس و اروین است. دیروز بحث‌هایی که خطیر انجام داد در بیراهه بود.

بیات تصریح کرد: تمام صحبت‌های زنوزی در مورد پرونده استوکس و اروین بود. این وکیل معرفی شد،  به ترکیه آمد. گفت در مورد پرونده استوکس مخصوصا و همچنین پرونده اروین مستنداتی که شما دارید صد در صد درست است. من 10 سال تجربه در کمیته فلان و بهمان دارم. این پرونده را برای شما جلو می‌برم. مطمئن باشید قرارداد خوبی هم امضا کردم. اما برخلاف وعده‌های او روزی که ما با رای مواجه شدیم، واقعا شوکه شدیم.

مشاور حقوقی باشگاه اضافه کرد: لایحه او را به سه وکیل برجسته ایرانی و دو وکیل برجسته خارجی دادیم. دوستان بررسی کردند، 5 نفر متفق‌القول گفتند لایحه‌ای که نوشته شده با توجه به مستنداتی که شما داشتید، از نظر حقوقی در حد این است که یک نفر 4 ماه به دانشگاه حقوق رفته واین را نوشته و این از یک وکیل کارکشته بعید است. شما پازل‌ها را کنار هم بگذارید. ما یک بازیکن به نام کوین فورچونه داشتیم. خیلی عجیب است، پرونده‌های ما به طور هدایت شده بر علیه باشگاه انجام می شود. لودوویچ تحت قرارداد ما برای این پرونده‌ها بوده، الان شکایتی مطرح شده که پرونده کوین فورچونه هم به لودوویچ رسیده است. در این دنیای فوتبال که این همه وکیل وجود دارد چرا دو نفری که به هم ارتباط ندارند تمام پرونده‌هایی که علیه باشگاه ماست به ایشان می‌رسد. چه کسی اینها را معرفی می‌کند؟ اگر اتفاقی است قطعا ما اشتباه می‌کنیم اما اگر فکر کنیم به نتایجی خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: دوست عزیزی که شب گذشته هم در تلویزیون صحبت کردی در حال حاضر ما درگیر پرونده استوکس هستیم. منافع تراکتور به کنار منافع ملی ما در میان است. پرسپولیس هم درگیر پرونده استوکس است. شما در این وضعیت که حتی اگر می‌توانید یک درصد به نفع منافع ملی کمک کنید، می‌آیی شروع به تخریب باشگاه تراکتور می‌کنی. امیدوارم که این مسئله مدیریت و حل شود. واقعا اگر می‌توانیم کمک کنیم بیاییم خالصانه کمک کنیم. این پول‌های مملکت است و باید در راه تولید خرج شود کمک کنیم نه اینکه کمک کنیم این پول‌ها برایش اتفاقات عجیبی بیفتد، نه فقط برای باشگاه تراکتور بلکه برای همه باشگاه‌ها، باید یک همبستگی ایجاد شود و بتوانیم این پرونده‌ها رارفع و رجوع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    34 25
    آقا من به خطیر کاری ندارم ولی شما چرا از کوپن آذریهای دوست داشتنی خرج می کنی کم حاشیه داریم شما وخطیر که محلی از اعراب نیستید چرا هیزم به آتش می ریزید وازاحساسات قوم بزرگ آذری می خواهید سواستفاده کنید واقعا که تاسف چه کسانی جیره خوار ورزش شدند تا هر روز تو بورس باشندوازآب گل آلود ماهی می گیرند
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      23 19
      قوم بزرگ آذری کیه بیاید آذربایجان به ما ملت ترک نشونشون بدین کجا قایم شدن
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      2 1
      در جواب شخصی که در 15:32 در این قسمت نظر داده: تمام اقوام ایرانی در ایران از یک ملت هستند و اون هم ملت ایرانه.نکته بعد اینکه تو نماینده همه ترک زبانان آذربایجانی نیستی که اونطور در این قسمت نظر دادی.نکته بعد اینکه واژه "آذری"فقط در ایران استفاده نمیشه.توسط افراد بسیاری در نقاط مختلفی از جهان هم این واژه استفاده میشه.یک سرچ درست و مناسب در اینترنت هم انجام بده شاید به باز شدن فضای ذهنت در این مورد کمک کنه.نکته بعد اینکه اگر زبان رایج مورد استفاده اکثر افراد یا بخشی از افراد در آرژانتین اسپانیایی باشه،دلیل نمیشه همه اون افراد الزاما به خودشون نگن آرژانتیمی.تو جزو کدوم گروه از ترک زبان های ایرانی هستی؟نکته بعد اینکه بعضیا هم در این قسمت به صورت کاذب آمارهای منفی به این نظرمو افزایش ندن .
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      در یک نظرم در این قسمت(در 00:31)،به صورت غیر عمد در یک قسمت به جای واژه آرژانتینی نوشتم آرژانتیمی.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    29 3
    مواظب حرف زدنت باش.. برای لاپوشونی گند کاریهاتون تو فوتبال و هر جای دیگه پای مردم رو وسط نکشین..
  • سید IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    29 33
    مگه تراکتور مکتب داره، به حق چیزهای نشنیده
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      32 20
      نه علی عبده مکتب داره
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      14 5
      بله مکتب وطن فروشی و گرگ زاده گی
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 1
      مکتب غیرت و ایستادگی مکتب تراکتوره
  • جواد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    28 5
    دعوای دونفر ادم چه ربطی دارد به یک ملت
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      25 6
      دقییقا! مکتب تراکتور رو خوب اومد!! چه جوی گرفته این قشر مرفه و بی دغدغه رو
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      1 0
      ملت؟کدوم ملت؟همه اقوام ایرانی در ایران جزو یک ملت و اون هم ملت ایرانند.
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      ساکت پرسپولیسی
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      پرچم زنوزی پایین نمیاد
  • جواد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    6 11
    غلط را اونا مکنن که هر حرف مفتی را منتشر میکنند به خصوص اگر خبر ضد یک استقلالی باشد به راحتی منتشر میشه واقعا که
  • AE ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    21 5
    مردم آذربایجان این توهین‌ها را توهین به خودشان می‌دانند!!!! آقای مثلا محترم این کاری که شما کردی اسمش فرافکنیه نه اون چیزهایی که درباره اش صحبت شده بود.
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    19 16
    زنوزی وامثالهم یک رانت خوران بزرگند ....افت فوتبال ایران
  • خسرو IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    18 13
    باسلام با اینکه یک پرسپولیسی هستم ولی بعنوان یک انسان میگویم آقای بیات حق فحاشی ندارند مگر آقای زنوزی ازمابهترون هستندکه نباید از ایشان ایرادگرفت تعجب من از فدراسیون فوتبال است که به همچین افرادی اجازه میدهد باهرکس دلش خواست گستاخی کند
    • IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      ببخشیدها مهندس زنوزی تو وامثلهم وخانوادتونو یکجا میخره...
  • امیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    5 29
    غلط را تو کردی اقای نامحترم تو انگشت کوچیکه خطیر هم نیستی.بد نیست به مدارک علمی و سوابقش یه نگاهی بندازی
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      گستاخ تویی و اون رییس فدراسیوننت واون وزیر ورزشت که هرغلطی روکه میخواد میکنه...خاک برسرتون
  • سعید IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    11 6
    جناب اقای بیات این آقای زنوزی بود که اتهام های سنگینی به آقای نصیرزاده وخطیرزدکه ضروری است با اسناد ومدارک ثابت کندواین دو دوست تاوان جرم خود را بدهند.اگرنتواند خودش محکوم است وباید پیگردشود.به نظر من آقای زنوزی بدلیل نداشتن تخصص کافی ومخارج بسیارکلان ، درگیرمشکلات بسیارزیادی شده واین مشکلات را می خواهدبه دیگران منتقل کند.تراکتورالان کجای جدول است؟احتمالا سهمیه اسیایی هم نگیرد.خرید بازیکنان گران که دلشان با تراکتور نیست دردی رو دوا نکرد.سه کاپیتان تیم کلی؟؟؟؟آقای زنوزی از جیب برای فوتبال آذربایجان خرج نمیکندبلکه مثلا از شرکت هواپیمایی ودرنتیجه از جیب همه مردم برای فوتبال آذربایجان خرج میکند.ضمنا برای من سوال است چطور میشود درمدت کوتاه این همه پول بدست آورد؟؟؟
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      اون چکی که خطیر آشغالتون از حقیقی خورده نوش جونش...حالا میبینم که حقش بوده
  • محمود اعرابی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    14 12
    ایشون میگن تیم های وزارتخانه ای تو اموراتشون موندن وآقای زنوزی دوتا باشگاه رو به بهترین شکل اداره میکنه.. اولا آقای زنوزی از ارث پدرمحترمشون نیاوردند از جیب همین بیت المال ظرف این چندسال اخیر به اینجارسیدند این خیلی زشته که یکی مثل زنوزی خودش رو حامی و نماینده مردم شریف تبریز جا میزنه.. بهتره چشماتون رو بازکنید
  • بینام US ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    24 17
    مگه پرسپولیس مکتب داره؟ آره داره.مکتب فساد و تبانی.مکتب مافیا و رانت.مکتب دزدی از بیت المال.مکتب دزدی و مرکزگرایی.مکتب علی عبده.مکتب تراکتور مکتب آذربایجانه و بسیاری از مردم‌ آذربایجان عاشق این تیم‌هستند.
    • یوسف IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      16 21
      شما چقدر بدبختیدکه با هم دعوا داریدبه پرسپولیس چه ربطی داره خطیر اس تق لالیه لطفا از مال پرسپودیساا بالا نرید میفتید بد جوری دست وپاتون میشکنه
    • پرسپولیسی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      آقای به اصطلاح بینام این چیزهایی که گفتی همه از خصوصیات تیم شما هست نه تیم محبوب بزرگ مردمی و دوستداشتنی پرسپولیس قهرمان خدایا خودت مراقب تیم محبوب ما باش آمین یا رب العالمین خواهش میکنم نظر من را چاپ کنید با اینکه میدانم شما یعنی مشرق هوادار کیسه هستید
  • محمد IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    احسن ، پاسخ : های هوی است . خوب گفتی احسن .
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      لایک
  • ضد کیسه IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    9 5
    چطور زنوزی به خودش اجازه میده به هوادارای پرسپولیس توهین کنه؟
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    8 7
    مکتب قارپوز
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    3 3
    بگذارید چند سال توی لیگ برتر بمونید،بعد مکتب سوراختور را پایه گذاری کنید.هنوز نرسیده که نمیشه
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    3 4
    مسلما حق با زنوزی نیست
  • علیرضا US ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 0
    یک زمانی عشقمان ورزشکارها وهنرمندان بودند،حالا انهایی که سنی ازشان گذشته تاحرفی ازاین دوقشرمیشود حالشان بدمیشود بس که ازاین دست بی اخلاقیها دراین سالها ازشان دیدند،عشق است ان تعداد بسیاربسیاراندک این دوقشر که معمولا به معنای واقعی هنرمندو ورزشیند نه این...
  • کامی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 0
    میخند
  • کامی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    آقای بیات؟
  • زاگرس IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    این داستان ودرگیری منو یاد پت و مت میندازه. آدم باید بشینه کنار ،نگاهشون کنه ویه دل سیر بخنده
  • احمد DE ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    زنوزی فاسد و مال بیت المال خور
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    واویلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس