هفته هنر انقلاب

معمولا اشخاصی که در دوره‌های مختلف این رویداد، نامزد دریافت عناوین این‌چنینی بودند، حمایت جدی مادی و معنوی مجموعه‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری را داشتند در حالی که من به صورت فردی به کار مشغولم.

به گزارش مشرق، سال گذشته، طرح‌های گرافیکی صابر شیخ‌رضایی روی دیوار سفارت سابق آمریکا، مورد توجه قرار گرفت؛ طرح‌هایی که در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در آبان‌ماه پرده‌برداری شدند. شیخ‌رضایی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد.

 آیا انتظار داشتید نامزد دریافت این عنوان بشوید؟
خیر انتظار نداشتم؛ چرا که طی سالیان گذشته هم فعالیت‌های اثرگذار و شاخص هنری در این مجرای فکری داشتم ولی به دلایلی یا بنابر سلیقه تصمیم‌گیران این رویداد یا وقایع مشابه، مورد توجه واقع نشده‌بود و دلیل دیگر این‌که معمولا اشخاصی که در دوره‌های مختلف این رویداد، نامزد دریافت عناوین این‌چنینی بودند، حمایت جدی مادی و معنوی مجموعه‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری را داشتند و در رسانه‌های عمومی و فضای مجازی مطرح می‌شدند. در حالی که من به صورت فردی به کار مشغولم.

 و حالا که نام شما در فهرست نامزدهای عنوان چهره هنر انقلاب است، چه معنایی برایتان دارد؟
بر مبنای همان عدم توازن و عدالت رسانه‌ای که عرض کردم، همیشه کوشیده‌ام، تمام توجهم را به کارم معطوف کنم تا پرداختن به این حواشی گاهی غالب بر متن؛ ولی از منظر عمومی نوعی ترویج محسوب می‌شود و رغبت ایجاد می‌کند برای مردم جامعه که توجه بیشتری به آثار مروج فرهنگ و انقلاب اسلامی داشته باشند که از این منظر به نظرم این انتخاب‌ها ارزشمند است. برای همه بزرگواران این فهرست آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارم.

*جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس