کد خبر 1066033
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
اسکوچیچ نمایه

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال گفت: اظهارنظر اسکوچیچ درباره درام و اکشن بازی کردن تیم ملی یک اظهار نظر بی‌ربط است چرا که این کلمات ارتباطی به فوتبال ندارند.

به گزارش مشرق، علی اصغر مدیرروستا درباره اظهار نظر دراگان اسکوچیچ مبنی بر اینکه بازی‌های تیم ملی در زمان ویلموتس شبیه فیلم درام بوده و اکنون قرار است تیم ملی نمایشی مانند فیلم‌های اکشن اجرا کند، اظهار داشت: فوتبال و تیم ملی ربطی به درام و اکشن ندارند و زمان، عملکرد تیم‌ها را مشخص خواهد کرد. فکر می‌کنم اظهارنظر اسکوچیچ در این باره یک صحبت بی‌ربط است، چون ما نمی‌توانیم فوتبال را با سینما قاطی کنیم. 

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ: برنامه ای برای تیم ملی ندارم

وی درباره اینکه شاید منظور اسکوچیچ از اکشن، نحوه سیستم بازی تیمش است، عنوان کرد: فیلم اکشن یعنی انتحاری و زد و خورد. شاید اسکوچیچ می‌خواهد تیمش با زد و خورد و فیزیکی بازی کند اما متوجه اصطلاح اکشن برای نوع بازی تیم ملی نمی‌شوم. در فیلم‌های اکشن بمب‌گذاری و تیراندازی است و دقیق نمی‌توانم متوجه منظور اسکوچیچ شوم، فقط خدا به خیر کند!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن انتقاد به نحوه انتخاب اسکوچیچ خاطرنشان کرد: امید زیادی به او نداریم که بتواند در تیم ملی موفق باشد. افرادی که این مربی را آورده‌اند باید معرفی شوند تا بعدها اگر تیم ملی به مشکل خورد از آنها جواب بخواهیم. 

مدیرروستا درباره تعطیلی مسابقات و اینکه این موضوع کار شناخت سرمربی از بازیکنان را سخت می‌کند، گفت: صددرصد با این وضعیت کار تیم ملی سخت می‌شود. البته الان فوتبال کل دنیا به خواب رفته اما این فضا برای ما که تازه مربی تیم ملی‌مان را عوض کرده‌ایم بدتر است، چون فرصت شناخت را از دست داده‌ایم، علاوه بر این زمانی که بازی‌ها از سرگرفته شود، بازیکنان دیگر کیفیت سابق را ندارند.

وی راجع به اینکه درصورت نیمه تمام ماندن لیگ، تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: نزدیک دو ماه است که همه اظهارنظر می‌کنند اما باید تابع فیفا و AFC و بعد از آن تابع فدراسیون باشیم. فوتبال دنیا درگیر این موضوع است، این یک موضوع در سطح جهانی است و باید ببینیم متولی فوتبال و فیفا چه دستورالعملی می‌دهد. الان هرچه درباره فاصله و صدر جدول و قهرمانی صحبت کنیم، بی فایده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس