کد خبر 1065915
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
کولاکوویچ

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: به اتفاقاتی که در مسیر فسخ قراردادم افتاد مشکوک هستم.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ در گفت‌وگویی با یک برنامه تلویزیونی در شبکه ورزش درمورد فسخ قراردادش با فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: به اتفاقی که در مسیر فسخ قراردادم با فدراسیون والیبال ایران افتاد کمی مشکوک هستم، چون تعاملی با من نشد و فقط گفتند قرارداد باید قسخ شود.

بیشتر بخوانید:

تکلیف مسابقات والیبال در اروپا مشخص شد

وی ادامه داد: همانطور که در خبرها اعلام شده است من تنها مربی هستم که تیمم را به المپیک بردم، اما روی نیمکت تیم ملی حضور نخواهم داشت. فدراسیون باید این موضوع را توضیح دهد که دقیقاً چه اتفاقاتی رخ داد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من تنها چیزی که به من گفته شده را می‌توانم اعلام کنم. به من گفتند که اصلی‌ترین دلیل برای فسخ قرارداد با من، شیوع ویروس کرونا است. توضیحات بیشتری به من داده نشد و فقط به من گفتند که می‌خواهند قراردادم را فسخ کنند.

کولاکوویچ درخصوص اینکه آیا نمی‌توانست همچون سایر مربیان مدتی در یک تیم باشگاهی فعالیت می‌کرد و سپس به تیم ملی می‌آمد، گفت: آرزوی من این بود که کارم را با حضور در المپیک و کسب مدال همراه با تیم ملی ایران خاتمه دهم. پیش از این کسی با من صحبت نکرده بود که چه اتفاقاتی افتاده است و فقط گفتند که می‌خواهند قراردادم را فسخ کنند.

وی با بیان اینکه نباید از خودم تعریف کنم، عنوان کرد: اطرافیان من و مسئولان فدراسیون می‌توانند درمورد عملکرد من اظهارنظر کنند. من همکاری خوبی با فدراسیون ایران داشتم. بدون شک هیچ چیزی نمی‌تواند احساس خوب من نسبت به ایران را از بین ببرد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درمورد آینده نیمکت تیم ملی، تصریح کرد: تنها راه حل منطقی که وجود دارد این است که کادر قبلی بمانند و به کار ادامه دهند، چون این نفرات اهل تلاش هستند. اگر مربی خارجی بیاید برای آشنایی با بازیکنان و شرایط والیبال ایران نیاز به زمان دارد. اعضای کادر فنی من آشنایی کامل به شرایط دارند و به نظرم تنها راه حل منطقی استفاده از همین نفرات است.

کولاکوویچ درخصوص اینکه گفته می‌شود فصل آینده در لیگ لهستان حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم برای ادامه کارم بتوانم با یک تیم لهستانی قرارداد امضا کرده و سال آینده در پلاس‌لیگا باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    داداش گلم ملت ایران ده ها ساله مشکوکن، کو پاسخگویی حکومت؟
  • مهران IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    با درود با احترام تمام به مربیان داخلی واقعا الان وقت مربی داخلی نیست مربی داخلی بعد از المپیک و با ی تیم جوان و وقت دادن به ایشون جوابگو هست. چرا که مربی تیم ملی در مقطع کنونی بجز دانش باید مدیر وروانشناس بزرگی هم باشه و المپیک هم با توجه به اینکه عقب افتاده به نظر بنده یک فرصت خوبه تا با جذب ی مربی بزرگ واقعا بزرگ در حد ولاسکو رزنده وکاچن رویای والیبال به حقیقت بپیوندد. که در این راه واقعا ولاسکو افسانه ای بهترین گزینه است که ایشون با اضافه کردن چند جوان با استعداد مانند شریغی و معنوی نژاد و.... وکار روی دریافت ما که بعد از ولاسکو هیچ مربی نتونست درستش کنه یا بهبود ش بده در کنار بزرگان تیم مثل معروف و موسوی و غفور... وبا شناخت از ایران میتونه این کار رو انجام و ایران رو به سکوی المپیک برسونه.... ودر صورتی که ایشون نیاد فقط الان دو سه مربی هستن که بدرد ایران میخورن و رزنده کاچن در صدر هستند که واقعا آقای داورزنی با مدیریتی که دارن وایران با پتانسیل و حتی در شرایط سخت کنونی هم حقشه و میتونه وباید از این مربیان استفاده کنه.... والا دوباره امثال کولا کویچ با تمام احترام و شخصیت خوبی که داشت امثال ایشون و کواچ و آن دیگر مرد آرژانتینی اینا واقعا مربیان درجه 2 جهان هستند.... و بدرد تیم های حرفه ای و با فرهنگ خاص خودشان میخورن نه تیم ایران که در کنار دانش مربی گری نیاز به یک مدیر و روانشناس هم داره.... و واقعا این دست مربیان اگر صادق باشیم واز خود بچه های والیبالیست بپرسید شاید 20 درصد تاثیر گذار بودن و در هر مقطع بعد از ولاسکو مثلا زمان کواچ اگه نتیجه گرفتیم این انگیزه بچه ها بود چون آغازراه معروفیت و بزرگ شدن بودن و انگیزه زیادی داشتن... یا در زمان لوزانو والمپیک قبل یا کولا کویچ این المپیک و جام بین قاره ای اراده بچه ها برای به المپیک رفتن تلاش انهاوبسیج والیبال برای این امر خیلی تاثیرش از سرمربی بیشتر بود.... و الا قبلا عرض کردم شما دریافت ما رو نگاه کنید هیچ تاثیری آقای کولا کویچ تو این 3 سال در بهبود دریافت ما نداشت و فقط حربش قائمی بود که دریافتش بهتر بود نسبت به مثلا معنوی نژاد در صورتی بازیکنی مثل معنوی نژاد آرزوی هر تیم والیبال ملی در جهان است چرا نباید ی مربی واقعا با ایشون روی دریافت و روحی روانی کار کنه و ایشون بیاد وجای خودشو در تیم ملی پیدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس