کد خبر 1065843
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه مردمی فلسطین

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد، این جنبش اقدام مسلحانه را در مناطق فلسطینی به ویژه کرانه باختری متوقف نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، «ابو احمد فؤاد» معاون دبیرکل جبهه مردمی در اظهاراتی بر ادامه اقدام مسلحانه در اراضی فلسطینی بویژه کرانه باختری تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

وزیر فلسطینی: اسرائیل از کرونا برای یهودی‌سازی قدس بهره می‌برد

وی به وبگاه فلسطینی «الرساله» گفت: ممکن نیست کار مسلحانه در کرانه باختری را متوقف کنیم... تمام انواع مبارزه و در مقدمه آنها کار مسلحانه حق طبیعی ملت مظلوم و درگیر اشغالگری است.

ابوفواد ادامه داد، شرایط مناسب انجام اقدام مسلحانه علیه رژیم اشغالگر است و جبهه مردمی از ادامه مقاومت به عنوان گزینه راهبردی برای اخراج اشغالگر دست برنخواهد داشت.

وی در ادامه به تشریح جزئیات دیدار جبهه مردمی با نمایندگان جنبش فتح و در مقدمه آنها «محمود العالول» نائب رئیس فتح پرداخت و گفت، در این دیدار بر ضرورت وحدت امکانات ملت در سایه سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» تأکید شد.

فواد از پیام جبهه مردمی برای «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم پرده برداشت. جبهه مردمی در این پیام خواستار اتخاذ مسیری مشترک برای مقابله با تحولات اخیر بویژه تشکیل دولت نژادپرست در فلسطین اشغالی و تصمیم این رژیم برای الحاق کرانه باختری شد.

وی در پایان گفت، اقدامات تشکیلات خودگردان در کرانه باختری برای مقابله با کرونا باید در غزه و اردوگاه‌های فلسطینی در خارج نیز اجرا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس