کد خبر 1065787
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
انتقاد ریابکوف از مواضع اخیر آمریکا علیه ایران

معاون وزیر خارجه روسیه از اظهارت تند مقامات آمریکا علیه ایران ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش مشرق، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه  در گفتگو خبرگزاری «نووستی» تاکید کرد که مقامات مسکو به شدت نگران اظهارات شنیده شده در واشنگتن علیه تهران درباره هدف قرار دادن احتمالی قایق های ایرانی در خلیج فارس هستند.

بیشتر بخوانید:

ریابکوف در تفسیر وضعیت کنونی گفت: «مسلماً ما خواستار خویشتن داری هر دو طرف هستیم و البته یادآور می شویم که توان بالقوه بروز یک درگیری نظامی در این منطقه که برای امنیت جهانی بسیار اهمیت دارد، از بین نرفته و بسیار قابل توجه است.»

پیش از این ، در اواسط ماه آوریل فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا گزارش داده بود که قایق‌های سپاه پاسداران در کنار کشتی های جنگی آمریکا در خلیج فارس به طور خطرناکی مانور دادند.

پس از آن "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که به نیروی دریایی این کشور دستور داده تا هر قایق ایرانی که مانع حرکت کشتی‌های آمریکایی در منطقه خلیج فارس شود را هدف قرار دهند. در پاسخ به این تهدید، سردار "حسین سلامی" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تهدید، تاکید کرد که نیروهای مسلح ایران آماده حمله به کشتی‌های آمریکایی هستند که امنیت جمهوری اسلامی را در معرض خطر قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 2
    شما روسها خودتون مظهر تنش هستید بعد دیگران رو به خویشتن داری دعوت میکنید
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 1
      کدوم تنش ؟ میتونی نام ببری؟
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 2
      خیلی ممنون جناب ریابکف بابت اعلام موضع دوستانه و منطقی کشور روسیه! مطمئنأ این موضع گیری شما باعث سوزش مزمن پیاده نظام غرب در ایران خواهد شد!!! خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس