کد خبر 1065719
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
درگذشت یک پزشک اصفهانی بر اثر کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سعید حقیقی متخصص طب اورژانس در بیمارستان‌های شاهین‌شهر و خمینی‌شهر پس از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوست.

به گزارش مشرق، آرش نجیمی افزود: این پزشک متعهد در چند روز اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری بود.

وی خاطرنشان کرد: سعید حقیقی در بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر فعالیت می‌کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: تاکنون دست‌کم ۱۹۰ نفر از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌ها و ۶۰ نفر از شبکه‌های بهداشت استان که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند به بیماری کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با صدور پیامی گفت: " جناب دکتر سعید حقیقی عزیز متخصص طب اورژانس پس از جهادی ناب در دفاع از سلامت هم میهنان به خیل شهدای عرصه سلامت کشور پیوست. خوشا به حال این عزیز که با رویت اولین نشانه های بیماری از ابتدای بحران اخیر کشور تمام قد در جبهه دفاع از سلامت هم وطنان خود ایستاد و گوی سبقت را از سایرین ربود و مصداق آیه شریفه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه به رستگاری و پیروزی بزرگ دست یافت".

بهروز کلیدری افزود: " خبر آسمانی شدن پزشک با اخلاق و صبور و متعهد از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جناب دکتر سعید حقیقی عزیز موجب تاثر فراوان خانواده سلامت استان گردید" .

حدود ۲۰ هزار نفر در استان اصفهان در گروه‌های مختلف نظام سلامت، بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند.

تاکنون بیش از ۸۷ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاوشگر فضایی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 4
    اگر اون دلار نجس رو حذف کرده بودید الان این اتفاقات بیوتروریسم توسط امریکا اتفاق نمی افتاد ...
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    18 0
    خدا رحمتش کند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    15 1
    خدا رحمتش کند و به خانواده محترمش صبر عنایت کند .از سیمایش معلوم است انسان صبور و فدارکاری بوده است . مردم تو را به خدا فاصله گذاری را مراعات کنید تا حق الناس و خون این شهیدان عزیز بر گردنتان نباشد.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    12 1
    یاعلئ مددئ خدایا توبه مارابپدیر الهئ العفو
  • JP ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    چند سوال.. آیا پژوهشی در سطح جهانی شده که علت ابتلای کادر درمان چیه ؟؟ مگر گارد و.. ندارند؟؟ استرس و بی خوابی؟؟ سهل انگاری ؟؟ تعریق زیاد ؟ استفاده بیش از حد و دایم از ضدعفونی..؟؟ چرا کادر پزشکی مقاوم و ضد ضربه نیست؟؟ آیا نمی شود از آنتی بادی به عنوان یک واکسن دست کم برای کادر درمانی استفاده کرد؟؟ آیا به هزینه های مادی و معنوی تربیت نیروی درمانی توجه کرده اید؟؟ چرا جنگ روانی و نکوهش اجتماعی علیه سهل انگاران راه نمی اندازید..؟؟ چرا دهها فیلم و کلیپ کوتاه در نکوهش سهل انگاران توسط مراکز فرهنگی ساخته نمی شود؟؟ چرا استفاده از ماسک در سطح جامعه اجباری نیست؟؟ چرا مصرف سیگار و دخانیات نباید با افزایش قیمت و اخذ مالیات کنترل بشود؟؟ فیلم سازان عمار، موج و ناجی هنر و.. الان دقیقا کجا هستند؟؟؟ کرونا یک معمای بزرگ و پیچیده هست..!!
  • حسین IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    انسانی بزرگ و شریف و بسیار متعهد بود . سال گذشته زحمت زیادی برای همسر من کشید .تنها دلیل بیماری ایشان تعهد زیاد نسبت به بیمارانش بود. یادش همیشه گرامی و روحش شاد
  • شهروندی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 0
    سلامتی جامعه پزشکان وپرستاران وتمام افرادی که جهت بیماران کرونایی وکسانی که به مردم ایران خدمت میکنندصلوات اجرشما باخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس