کد خبر 1065655
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یکی از دلایلی که مدیرعامل استقلال می‌تواند موفق شود این است که خود او تصمیم گیرنده نهایی باشد.

به گزارش مشرق، محسن گروسی با اشاره مطرح شدن دوباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در سال ۹۹ گفت: چند سال گذشته همیشه این موضوع برای دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود داد اما متأسفانه وقتی بحث خصوصی‌سازی پیش می‌آید به یاد چوپان دروغگو می‌افتیم زیرا هیچ وقت این اتفاق نیفتاده و من اعتقاد دارم باز هم نمی‌توان به این موضوع خوشبین بود.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل بدهی‌های کلان کسی جرأت خرید این دو باشگاه را ندارد گفت: کسی که ورشکسته می‌شود مجبور است کاری انجام دهد که از این گرفتاری نجات پیدا کند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های کوچکی نیستند. درآمدهای کلانی هم دارند. کار سخت است ولی به طور حتم کسانی پیدا می‌شوند که این دو تیم را بخرند. در صورتی که برخی اجازه دهند این کار صورت گرفته و روال قانونی آن به طور عادی طی شود.

گروسی در خصوص حضور پیشکسوتان و جلسات سعادتمند با آنان گفت: کار بسیار خوبی صورت می‌گیرد. بزرگان استقلال می‌توانند راهکارهای خوبی برای موفقیت تیم به مدیرعامل جدید بدهند. آنها تجربه بالایی دارند. روزهای سخت استقلال را دیده اند و می‌توانند کمک مفیدی به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

مجیدی آمار خوب استقلال را حفظ می‌کند؟

گروسی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای موفقیت مدیرعامل جدید استقلال ارائه می‌کنید گفت: سعادتمند کار سختی در پیش دارد اما اگر می‌خواهد موفق شود نباید تنها اجرا کننده باشد. یکی از دلایلی که مدیران سابق هرگز موفق نبوده اند این بود که فقط مجری بودند. سعادتمند باید تصمیم گیرنده نهایی باشد و اجازه ندهد کسی موضوعی را به او تحمیل کنند. بنابراین اگر خودش قاطعانه تصمیم بگیرد به طور حتم در کار سختی که پیش رو دارد موفق خواهد شد.

گروسی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید لیگ دوباره آغاز شود، افزود: فوتبال ما به تعطیلات زیاد عادت پیدا کرده البته شرایط حال حاضر با گذشته فرق دارد. نباید با جان مردم بازی شود. اگر بخواهیم لیگ را ادامه دهیم کار نسنجیده‌ای انجام داده ایم. در شرایطی که هنوز خیلی از مشاغل دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی هستند فکر نمی‌کنم برگزاری لیگ کار درستی باشد. می‌توانند لیگ را نیمه کاره رها کرد تا آماده شروع فصل جدید شویم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود یک تیم را قهرمان کنند گفت: برخی‌ها عادت کرده اند که بدون بازی جام بگیرند. به اعتقاد من جام به آنها بدهیم ولی با جان مردم بازی نکنیم. مگر می‌شود یک تیم را قهرمان کرد. نباید حرف مابقی تیم‌ها را شنید. اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید جلسات متعددی را با مدیران باشگاه‌ها گذاشته و در این خصوص صحبت کرده تا به یک جمع بندی نهایی برسند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Reza IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    97 22
    دیروز فیفا اعلام کرده رقابت ها باید تموم بشه جالبه لیگ انگلیس المان و ایتالیا قراره شروع شه بعد جالبه تیمی میگه مفتی جام میگیرن پرسپولیسیا که ۴ بازی با رای کمیته انضباطی بازیو بردن
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    45 9
    با اون اختلاف امتیاز اصن به ما نمیخورین
  • مسیحا IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    62 13
    بعضی ها عادت کرده اند قبل بازی بروند ترکیه و چندین سال است بعضی ها عادت ندارند بدون پودر جک 3 قهرمانی بیاورند و بعضی ها هم عادت کرده اند در راهروی استادیوم گرم کنند و بعد از رفتن تیم حریف به زمین بروند و بعضی ها باید عادت کنند که قهرمانی با فرار از زمین و سفر به خارج از کشور و خوردن پودر و دوپینگ و مسموم کردن آب معدنی تیم حریف به دست نمی آید رفقا ....
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      11 28
      مثل بعضی ها که رئیس چمهور بیفته دنبال کارشون و خودشو جلوی رئیس جمهور ترکیه خوار و حقیر کنه و آبروی مملکت رو ببره تا تیم لنگی به دسته های پایین تر سقوط نکنه .
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    18 11
    کاملا معلومه از حسادت دارند دق میکنند تیمهای رقیب. ودارند اسمون ریسمون بهم میبافند. مطمئن باشید پرسپولیس از خداش. که بازیها انجام بشه وبا اقتدار جام را بگیره از قرار شماها میخواهید لیگ بهم بخوره وهیچکی قهرمان نشه.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    14 8
    طفلک گروسی !!! چقدر آدمها بعضی وقتها ترحم برانگیز میشوند. تنها چیزی که در وجود بعضی ورزشکاران یافت نمیشود روح جوانمردی و اقرار به شکست و دویدن به دنبال بهانه های بجگانه است!
  • ازگارد FR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    34 6
    شما که میدونستید بازی دارید فرار کردید رفتید ترکیه به پرسپولیس چه ربطی داره؟
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    13 10
    این روزا هرکسی میخواد سر زبونا بیفته اسم پرسپولیس کبیر رو میاره این یارو هم مثل بقیه این سایت هم خوب میدونه اگه این اخبار رو درج کنه پرسپولیسی های با تعصب هجوم میارن و جواب میدن بدش نمیاد وگرنه کل دنیا هم میدکنن لیگ ها بایستی تموم بشه قهرمان هم مشخص خواهد شد و به امید خدا پوکر قهرمانیمون رو به کوری چشم اونایی که به هرقیمتی ک شده نمیخوان و نمیتونن ببینن جشن میگیریم دقت کردید تیم هایی که فاصله شون با پرسپولیس خیلی زیاده به شدت نگران سلامتی مردم هستن انگار پرسپولیس رو از یه کره دیگه آوردن و ۶۰ میلیون هواداراشم از یه دنیایی دیگه اومدن برید به فکر فصل بعدتون باشید برید به فکر گرفتن سهمیه باشید عزیزم
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 7
    این نهایت پررو گری هست. از بازی مقابل فرار می کنند و می رن ترکیه. الانم می دونن اگه لیگ ادامه پیدا کنه بازم پرسپولیس قهرمان می شه . پس تنها باید روی یک گزینه تاکید کنند اتمام لیگ و پاک شدن امتیازات اونم به بهانه جان مردم!!! مطمئنا اگه این شرایط و امتیازات پرسپولیس رو کیسه داشت هیچ وقت اینطوری حرف نمی زدن. الانم به نظرم هر کاری در لیگ انگلیس و المان و ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و یا بیشتر این لیگ ها انجام دادند که امار بیماران کرونایی اونها هم از ایران بیشتر هست. ایران هم همون کارو انجام بده.
  • ایرج IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 2
    میخوای جام را به تو بدن ،توی عتیقه کجا بودی وقتی تیمتون از ترس .... فرار کرد ترکیه ،توی احمق ِفکر کردی عهد خسروانی است که زمان بازی ،داور بازی و نتیجه بازی هر جور باب میلش بود رقم بزنه یا عهد کمیته انضباطی زمان فتحی که هنوز بازی تمام نشده تیم کثیفتون را برنده اعلام کنند و.... اگه اجازه میدین تمام مملکت را متوقف کنیم تیم رقیبان مجبور باشه تو استادیوم بمونه وهر وقت کیفتون گرفت تشریف بیارین . خدا را هزار مرتبه شکر که دشمنان پرسپولیس را احمق های مثل جنابعالی آفرید.
  • قرمز منطقی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    2 0
    جناب گروسی پرسپولیس عادت به قهرمانی در زمین داره .به نظر میاد شما عادت داری ۱۰ سال یه بار مثل ویروس سردربیاری فضا رو آلوده کنی و حرف مفت بزنی شاید کسی یادش بیاد تو هم بودی.
  • m CA ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    کیسه کشای سوراخ
  • محمود IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 1
    لنگیا خفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس