کد خبر 1065609
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
ستین و کوتینیو

باشگاه بارسلونا که به دلیل مشکلات اقتصادی پس از شیوع کرونا به دنبال فروش کوتینیو بود ولی با حمایت مربی خود از این ستاره روبه‌رو شد.

به گزارش مشرق٬ سران بارسلونا به دنبال مشکلات اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا به فکر فروش کوتینیو برای حل مسائل مالی خود افتاد.

این ستاره که از لحظه ورود به نیوکمپ عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است. وی با اینکه در بایرن‌مونیخ عمکلرد خوبی از خود به ثبت رسانید ولی باشگاه آلمانی قصد دائمی کردن کوتینیو را ندارد و وی پس از یک سال بازی قرضی در بوندس لیگا دوباره به بارسلونا بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

کوتینیو زیر تیغ جراحی رفت

اما کیکه ستین ماجرا را تغییر داده و برخلاف والورده به کوتینیو اعتماد دارد و راه‌حل درخشش وی را بازی ستاره برزیلی در خط هافبک می‌داند.

کوتینیو در زمان والورده به وینگر چپ بارسلونا٬ جایی که اکنون آنتوان گریژمان بازی می‌کند بدل شده بود اما ستین اعتقاد دارد ستاره برزیلی باید یک خط عقب‌تر بیاید.

مربی آبی‌اناری‌ها در مصاحبه با RAC1 گفت: فیلیپه واقعاً بازیکن خوبی است و من بسیار زیاد به او علاقه دارم.

همین جمله و حمایت وی در خصوص کوتینیو باعث شده تا مارکا از ماندن ستاره برزیلی بنویسد و ترکیب بارسلونا را با این شرط ذکر کند.

به نقل از مارکا٬ کوتینیو می تواند به جایگاه شماره ۸ بارسلونا تغییر پست بدهد. با توجه به استعداد تهاجمی و دقت وی در یک سوم خط تهاجمی٬ این بازیکن می‌تواند در کنار آرتور ملو بازی کند و فرانکی دی‌یونگ و سرخیو بوسکتس پشت سر آنها به تقویت خط دفاعی بپردازند.

البته ماندن کوتینیو به این معناست که بارسلونا باید مبلغ ۲۰ میلیون یورو به لیورپول بپردازد زیرا که در قرارداد ذکر شده میان این باشگاه در صورت ۱۰۰ بازی شدن کوتینیو این مبلغ باید به حساب باشگاه انگلیسی واریز شود. کوتینیو اکنون ۷۴ بازی برای بارسلونا انجام داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس