کد خبر 1065539
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
پادوانی

باشگاه استقلال در قبال بازیکنان خارجی خود تعهداتی دارد که برای پایبندی به آن، برنامه‌ریزی کاملی دارد.

به گزارش مشرق، دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال با اینکه ۴ ماه است پول نگرفته‌اند آماده بازگشت به ایران هستند. دیاباته و میلیچ در حالی معرفت به خرج داده و به خاطر استقلال صبوری کرده‌اند که بودوروف، دیگر بازیکن خارجی استقلال که دیرتر از آنها هم به تهران آمد، در مصاحبه‌ای خبر از فسخ‌قرارداد با استقلال داده و گفته بود بعید است به ایران برگردم.

دیاباته و میلیچ علاوه بر اینکه از نظر فنی خوب هستند و رضایت باشگاه و هواداران را به دست آوردند، از نظر اخلاقی هم هیچ مشکلی نداشته‌اند و کادر مدیریتی و فنی استقلال کاملا از آنها راضی است.

بیشتر بخوانید:

پادوانی: مدیران استقلال هوادار را فریب می‌دهند

خبر دیگر از بازیکنان خارجی استقلال اینکه باشگاه به زودی قصد تسویه حساب با پادووانی را دارد. پادووانی جزو بازیکنانی است که قراردادش را به طور کامل از استقلال دریافت نکرده است. این بازیکن در مصاحبه‌ای، نارضایتی خود را از پرداخت نشدن مطالباتش نشان داد.

در همین راستا شنیدیم مدیران باشگاه استقلال درصدد حل مشکل پادووانی هستند؛ بازیکنی که به خاطر مصدومیت شدید مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد و حالا مدت‌ها است که به هر طریق ممکن از مدیران باشگاه درخواست می‌کند مطالباتش را بپردازند.

پادووانی در استقلال مصدوم شد و کمترین حق او پرداخت مطالباتش است. کاری که مدیران قبلی استقلال انجام ندادند، ولی احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال موضوع تسویه حساب کامل با این مدافع برزیلی را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس