کد خبر 1065475
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کرونا/ آمریکا

امید می رفت دارویی به نام رمدسیویر که برای مقابله با ویروس ابولا ساخته شده بود بتواند به بیماران کرونایی کمک کند و باعث بهبودی آنها شود.

به گزارش مشرق، ظاهراً یک دارویی از شرکت آمریکایی که بسیار امید می رفت برای درمان ویروس کرونا موثر باشد، اما مشخص شده است که آزمایش با این دارو برای درمان بیماران کرونا در چین موفق نبوده است.

بیشتر بخوانید:

پلاسمای بیماران قبلی، داروی بیماران جدید

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از STAT گزارش داد که سازمان بهداشت جهانی در پیش نویس یک گزارش که به طور تصادفی منتشر شد خبر از عدم موفقیت داروی یک شرکت آمریکایی به نام "گیلیاد ساینسز" برای درمان کرونا داد.

امید می رفت دارویی به نام رمدسیویر که برای مقابله با ویروس ابولا ساخته شده بود بتواند به بیماران کرونایی کمک کند و باعث بهبودی آنها شود.

بنا به گزارش ها، این داروی ضدویروسی که از نامزدهای اصلی مقابله بالقوه با ویروس کرونا بود در مراحل اولیه آزمایشات بالینی در چین ناکام مانده است.

 در حال حاضر در جهان حداقل پنج آزمایش بالینی در مورد اثربخشی این دارو در انسان انجام می شود. جامعه حرفه ای پزشکان با اشتیاق منتظر نتایج آزمایشات داروی گیلیاد بود و اگر نتیجه گیری اولیه ای که در وب سایت سازمان بهداشت جهانی برای مدتی کوتاه منتشر شد درست باشد، خبر غم انگیز خواهد بود.

این گزارش سپس از سایت سازمان بهداشت جهانی حذف گردید.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 5
    آقا دیگه از آمریکا برای دنیا آبی گرم نمیشه، خیلی کار کنن بتونن تا چند سال دیگه تو تولید دستمال توالت خودکفا بشن، تازه اگر بتونن!!!
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 0
    الان شما خوشحالید اونها شکست خوردن؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 0
    طبق معمول همه شکست خوردن فقط ایران و چین دارند یکه تازی میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس