کد خبر 1065447
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
ترافیک نمایه

فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه هستیم.

به گزارش مشرق، علی سلیمانی فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع)، بزرگراه حرم به حرم و همچنین شهرهای عبوری محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: هم اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و در محدوده گیلاوند شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

سلیمانی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران ادامه داد: عبور وسایل نقلیه از شهرهای عبوری محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و بنا بر اعلام سامانه تردد ها در شهرهای عبوری مشکلی ندارد. 

وی تاکید کرد: هم وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، بازگشت خود از مسافرت را به گونه ای زمانبندی کنند تا به زمان پیک ترافیک برخورد نکنند تا چند برابر زمان معمول در ترافیک نمانند، همچنین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب به نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    ما کرونا را در خواب شکست میدهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس