سرخابی ها

پیشکسوت استقلال گفت: هر آن ممکن است لیگ از سر گرفته شود در آنصورت فقط تیم هایی ضرر می کنند که بازیکنان‎شان در این دو ماه خوب تمرین نکرده اند.

سرویس ورزش مشرق – این روزها اغلب تیم های فوتبالی تمرینات خود را به شکل غیرحضوری و در خانه یا فضای باز به صورت انفرادی انجام می دهند. این در حالی است که گفته می شود خیلی از تیمها تمرینات گروهی شان را از اواسط ماه جاری از سر خواهند گرفت.

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با مشرق، درباره تمرینات انفرادی بازیکنان تیم و تأثیر سهل انگاری احتمالی آنها نسبت به این وضعیت، همچنین موضوع بی پولی بازیکنان و اعتراض به مدیریت باشگاه حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* با شروع کار در اکثر اصناف چرا فوتبالی ها تمرینات شان را شروع نمی کنند؟

- فکر می‌کنم چون فوتبال تحت نظارت کلی فیفا و پس از آن AFC  قرار دارد همه مسئولان فدراسیون منتظر نظر نهایی آنها هستند. با ادامه شرایط فعلی فکر می‌کنم اتفاقات تازه‌ای در پیش باشد.

* در شرایطی که هنوز کرونا از بین نرفته آیا صلاح است بازیکنان به تمرینات برگردند؟

- شاید کرونا یک سال دیگر هم اینجا باشد! به هر حال باید در این باره فکری شود تا ببینیم چه کاری بهتر است. قطعاً کسی حاضر نیست سلامت فوتبالیست ها و یا طرفداران فوتبال روی سکوها به خطر بی‌افتد. ما همه ورزش می کنیم برای اینکه سلامت باشیم نه اینکه در بودن کنار ورزش خودمان را در خطر ابتلا به یک بیماری ناشناخته قرار دهیم.

* در حال حاضر تمرینات آنلاین برای بازیکنان فوتبال کفایت می کند؟

- کاری غیر از این می توان کرد؟ همه دنیا با این شیوه کار را پیش می‌برند. در واقع یک زبان مشترک بین همه اهالی فوتبال ایجاد شده و آن هم تمرین در منزل یا فضای باز به صورت انفرادی است. گرچه این تمرین هرگز جای تمرین گروهی را نمی گیرد. ولی باز هم باید تلاش کرد و همین سبک تمرینات را هم جدی گرفت.

* اگر جدی نگیرند چطور؟

- آنوقت بازیکن باید تاوانش را بدهد! شاید بازیکنی تنبل باشد یا حوصله تمرین انفرادی را نداشته باشد! نمی توان تیمی مانند استقلال را معطلش کرد. قطعاً باید از سوی باشگاه با او برخورد انضباطی صورت بگیرد. هر آن ممکن است لیگ از سر گرفته شود، آن وقت تیم هایی که چنین بازیکنانی را در جمعشان دارند به شدت ضرر می کنند.

* خبر دارید پرسپولیسی‌ها این روزها دنبال ادامه لیگ و برگزاری بازی ها هستند؟

- قطعا لیگ دیر یا زود از سر گرفته می شود آن‎وقت هر تیمی شایسته‎تر باشد قهرمان می شود. به نظر من حتی تیم ششم جدول هم بخت قهرمانی دارد. اینکه باشگاهی دوست دارد بازیها ادامه یابد مخصوص به یک تیم نیست بلکه الان همه خواستار چنین شرایطی هستند. چون همه می خواهند نتیجه زحمات یک ساله شان را ببینند. البته اگر شرایطش فراهم شود. چون ظاهرا فیفا دستورالعمل تازه ای برای این موضوع داده است.

* از اعتراض فرشید اسماعیلی به عدم پرداخت مطالباتش خبر دارید؟

- تا بوده همین وضعیت بوده است. این نداریم نداریم‎ها و پول ما چی شدها، در این باشگاه تمامی ندارد. فقط دودش به چشم هوادار بیچاره می رود که باید وسط این کشمکش‎ها، شاهد ضرر کردن تیمش باشد. وگرنه بازیکن در نهایت به مراجع قانونی شکایت می کند و دیر یا زود پولش را می گیرد. مدیری هم که با یک امضا آمده با یک امضا می رود و دست آخر باز همین آش است و همین کاسه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    2 0
    آقای چنگیز اول ببینند بازی های مانده تیم ها کدام است بعد نظر کارشناسی بدهند. با منطق آقای چنگیز ، امکان سقوط تیم ششم به لیگ یک هم وجود دارد.
    • حسن IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 1
      چه ربطی داره.شما جام بدون بازی میخواین؟؟!!.بازی ها باید برگزار بشن و اونوقت تعیین قهرمان با شایستگی مشخص میشه،اتفاقا این جور حرف و حدیثی هم نمی مونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس