«صدای آمریکا» از رسانه های «اصلاح طلب» بلند شد

همان طیفی که دیروز مدعی بود که ما ایرانی‌ها قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قرمه سبزی و آبگوشت بزباش را نداریم، این روزها چشمان خود را بر توانایی تحسین‌برانگیز جوانان ایرانی بسته است.

سرویس سیاست مشرق - صبح چهارشنبه- ۳ اردیبهشت- یک افتخار ملی در ایران در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفت. جوانان مومن، متخصص و انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانش و استعداد عظیم ایرانیان را به رخ جهان کشیدند و این افتخار، مقامات دولت تروریست و غارتگر آمریکا را آشفته و عصبی کرد.

ماهواره نور به ‌عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه از ماهواره‌بر ۳ مرحله‌ای قاصد از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت. ماهواره‌بر قاصد که ماهواره نور را به فضا پرتاب کرد سه مرحله‌ای و به‌صورت‌ ترکیبی سوخت جامد و مایع است.

یکی از فعالین فضای مجازی با اشاره به این افتخار ملی نوشت: «طبق اطلاعات اعلامی، ماهواره نور با موفقیت پرتاب شده، در مدار ۴۲۵ کیلومتری قرار گرفته و با ایستگاه زمینی ارتباط برقرار کرده است. این یعنی سپاه انقلابی ما، علی‌رغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها و خرابکاری‌ها، به توانایی اجرای موفق هر سه مرحله پرتاب ماهواره دست پیدا کرده است».

یکی دیگر از فعالین رسانه ای با اشاره به این موفقیت تحسین برانگیز نوشت: «ایران در ادامه این مسیر می تواند شکل گیری یک تهدید موشکی را همان لحظه آغاز در هر کجای جهان که باشد، رصد کند. این امر توان دفاع موشکی کشور در حراست از آسمان کشور را "فضاپایه" می کند. این چیزی است نظام هشداردهی فضایی خوانده می شود و تعداد بسیار اندکی از کشورها در جهان از این قابلیت بهره مند هستند».

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه با اشاره به قابلیت های ماهواره نور گفته بود: «قرار گرفتن این ماهواره چندمنظوره در فضا هم در عرصه IT  و نبردهای اطلاعاتی می‌تواند برای ما ارزش افزوده استراتژیک تولید کند و هم در جنگ‌های اطلاعاتی زمینه‌های قدرتمندی را برای ما ایجاد می‌کند».

عصبانیت ترامپ از افتخار ملی ایرانیان

پرتاب ماهواره نور به فضا، هم در بعد عملیاتی- علیرغم کارشکنی ها و تحریم ها و تهدیدها- و هم در بعد اطلاعاتی-علیرغم وجود دستگاه های عریض و طویل جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا- یک شاهکار بود. این شاهکار ملی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را عصبی و آشفته کرد.

ترامپ، روز چهارشنبه در پیامی توئیتری به آنچه مزاحمت قایق‌های توپ‌دار ایرانی برای ناوهای آمریکایی خواند، واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: «من به نیروی دریایی ایالت متحده دستور داده‌ام که در صورت ایجاد مزاحمت قایق‌های توپ‌دار ایرانی برای کشتی‌های ما در دریا [خلیج‌فارس] به سوی آنها شلیک و آنها را منهدم کنند».

ترامپ در حالی به مسئله رویارویی شناورهای ایران و آمریکا واکنش نشان داد که این مسئله مربوط به جمعه پیش از آن بود و پنج روز از آن اتفاق گذشته بود. کارشناسان مسائل بین الملل در توضیح این رفتار مضحک تاکید کردند که، کاخ سفید در واقع می‌خواست در مقابل خبر غافلگیرکننده پرتاب ماهواره ایرانی به فضا، واکنش نشان دهد. اما چون پرتاب این ماهواره، ادعاهای آمریکا در مسئله «ابرقدرتی در اشراف اطلاعاتی» را حسابی زیر سوال برده بود، بنابراین کاخ سفید موضوع موشک و ماهواره را مسکوت گذاشته اما ضمنا طوری موضع گرفت که تداعی واکنش و تهدید نظامی علیه ایران را بکند».

سانسورچی ها به خط شدند

یکی از کارویژه های اصلی رسانه های معاند از جمله بی بی سی(رسانه دولت استعماری انگلیس)، صدای آمریکا(رسانه دولت غارتگر و تروریست آمریکا)، ایران اینترنشنال(رسانه وابسته به آل سعود)، رادیو فرانسه، دویچه وله آلمان، العربیه و...ترویچ «خودتحقیری» و «خودکوچک بینی» و «بی انگیزگی» و «یأس و ناامیدی» در مردم ایران است.

این رسانه ها در راستای سیاست تبلیغی و رسانه‌ای نظام سلطه، جلوه‌های امیدبخش را پنهان کرده، عیوب کوچک را بزرگ و محاسن بزرگ را کوچک نشان می دهند. رسانه های مذکور با وارونه‌ نشان دادن واقعیّت‌ها، در پی آن هستند تا مردم و حتی مسئولان را از آینده ناامید کرده و اینگونه القاء کنند که تنها گزینه موجود برای مردم ایران، تسلیم شدن در برابر خوی غارتگری و دیکتاتوری آمریکاست.

اینکه دولت آمریکا و تروئیکای اروپایی(انگلیس، فرانسه، آلمان) اربابان جهان بوده و مردم سایر کشورها از جمله ایران، صرفا رعیتی «توسری خور» هستند که جز «بله قربان گویی» کار دیگری از آنها ساخته نیست.

برای همین، هروقت یک اقدام افتخارآمیز از سوی جوانان ایرانی انجام می شود و غرور ملی ایرانیان را نمایش می دهد، این رسانه ها که سانسورچی های ماهری نیز هستند، به خط شده و در پی سرکوب این غرور ایرانی برمی آیند.

آخرین نمونه، واکنش رسانه های معاند درباره پرتاب موفقیت آمیز و افتخارآمیز اولین ماهواره نظامی ایران به فضاست.

در همین رابطه، «صدای آمریکا» با هدف تحقیر و توهین مردم ایران در مطلبی با عنوان «برای تلویزیون بوده است» نوشت: «پرزیدنت ترامپ در کنفرانس خبری کاخ سفید در پاسخ به درخواستی مبنی بر اظهارنظر درباره گزارش‌های مرتبط با اقدام ایران در پرتاب یک ماهواره نظامی، گفت:"این کار برای تلویزیون(اقدامی نمایشی) بوده است. ما ایران را به دقت زیر نظر داریم. اطلاعات ما در مورد ایران بیش از [خود] آنها است».

دیگر رسانه های معاند از جمله رادیو فردا و رادیو زمانه نیز همراستا با بی بی سی و صدای آمریکا به توهین و تحقیر مردم ایران پرداختند.

همصدایی رسانه های اصلاح طلب با رسانه های معاند!

حساب رسانه هایی همچون «بی بی سی فارسی» و «صدای آمریکا» و «سعودی اینترنشنال» کاملا مشخص است. آنها به فرموده سران استکبار می نویسند و کارویژه شان تحقیر و توهین به مردم است.

اما نکته قابل تأمل و البته قابل تأسف در روزهای گذشته، همصدایی رسانه های اصلاح طلب با رسانه های معاند بود.

در حالیکه روز پنج شنبه- ۴ اردیبهشت- صفحه اول روزنامه های کشور به اقدام افتخارآمیز جوانان غیور ایرانی اختصاص داشت، برخی از روزنامه های اصلاح طلب، در صفحه اول خود هیچ اشاره ای به این اتفاق بسیار مهم نداشته و برخی دیگر از روزنامه های اصلاح طلب نیز این خبر را در سطح خبرهای دست چندم و کم اهمیت منتشر کردند!

در همین رابطه، روزنامه اعتماد- متعلق به الیاس حضرتی، نماینده عضو فراکسیون امید مجلس و روزنامه شرق به هیچ عنوان در صفحه اول به پرتاب موفقیت آمیز و غرورآفرین ماهواره ایرانی به فضا هیچ اشاره ای نکردند.

رسانه های اصلاح طلب پیش از این نیز سیلی سپاه به داعش، موفقیت های نیروهای مسلح در مقابله با تروریسم، تشییع پیکر شهدای غواص، تشییع پیکر شهدای مدافع حرم، تشییع پیکر شهدای گمنام، تشییع پیکر شهدای حافظ امنیت در ناجا، اقدامات غرورآفرین ارتش، راهپیمایی سراسری علیه اغتشاشگران، برگزاری دادگاههای مفسدان کلان اقتصادی، برخورد دستگاه قضا با مدیران نجومی بگیر، دستگیری جاسوس ها و...موارد متعدد دیگر را سانسور کرده اند.

برگی دیگر از کارنامه حامیان تئوری «آبگوشت بزباش»

 همصدایی برخی رسانه های اصلاح طلب با رسانه های معاند در ماجرای پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی، برگی دیگر از کارنامه حامیان تئوری «آبگوشت بزباش» بود.

به عبارت دیگر همان طیفی که دیروز مدعی بود که ما ایرانی‌ها قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قرمه سبزی و آبگوشت بزباش را نداریم، این روزها چشمان خود را بر توانایی تحسین‌برانگیز جوانان ایرانی بسته است.

حامیان تئوری آبگوشت بزباش می گویند «خودکفایی مزخرف است» و «باید مدیر از خارج وارد کنیم» و «آمریکا می‌تواند با یک بمب، تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد» و...

این دیدگاه غلط، عقیم و بی‌فایده می‌گوید «ما نمی‌توانیم؛ رونق و پیشرفت اقتصادی تنها و تنها با امتیازدادن به آمریکا و تروئیکای اروپایی امکانپذیر است». این در حالی است که تمام کشورهایی که امروزه حرفی برای گفتن در هر عرصه‌ای دارند، جز با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود به این جایگاه نرسیده‌اند.

این طیف در مسئله برجام، عیار ادعاهایش را مشخص کرد. آنجا که اعتماد مطلق به آمریکا و اروپا و بی اعتمادی به جوانان و غفلت از توان عظیم داخلی، مردم را با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مواجه کرد. افزایش سرسام آور قیمت دلار، خودرو، مسکن، سکه، لوازم خانگی و اقلام خوراکی تنها بخشی از نتایج خسارت بار حامیان تئوری آبگوشت بزباش است.

پیش از این، «مصطفی تاجزاده» از فعالین اصلاح طلب و از محکومین فتنه ۸۸ صراحتا گفته بود: «تفاوت ما با براندازان عمدتاً در راه‌حلی است که ارائه می‌کنیم آنان یا به انقلاب باور دارند یا به سرنگونی با کمک قدرت‌های خارجی به طور مشخص امریکا. ما با هر دو راه مخالف هستیم به دلیل اینکه هزینه چنین اقداماتی به مراتب بیشتر از مزایا و فواید آنها می‌بینیم و معتقدیم که اصلاحات اگر چه کند و زمانبر اما با اطمینان بیشتر و هزینه کمتر و با حفظ نظم و ثبات می‌تواند ما را به اهداف مشترک نزدیک کند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    ملت ایران فهمی تر از آنی است که فکرش را می کنند.در تشییع حاج قاسم و شهدای مقاومت ثابت کردند قدر نیروهای مخلص را خوب می دانند.
    • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      6 64
      ایران بهشت منافقان، مزدوران و جاسوسان
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      به شمامشرقیا فقط باید منفی دارد چون از این گوش وارد میشه از اون گوش هم خارج نه منطق ونه استدلال. به خدا نمیدونم تو کله شما پاره اجر هست یا پاره سنگ.خخخخخخ
  • نیازمند اصلاحاتیم IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    آمریکا مسلما بهتر و پیشرفته ترشو داره درنتیجه این کار ها بیهودست و باید به دنبال مذاکراتی گسترده با غرب و رونق اقتصادی باشیم نه این قبیل کار های زشت تروریستی .
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      و شما یک بی‌شرف پیر و فرتوت از تیرانا هستید. خخخخخخخخخخخخخخ اگه عکساشون رو ببینید، همه پیر و فرتوت شدند و برای قبر آماده... لعنةاللّه علیهم.
    • سید IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      دیگر نباید تردید داشت که هرچه نادان تر، اصلاح طلب تر و هرچه اصلاح طلب تر، تهوع آورتر!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      87 28
      ۰۷:۲۴ جناب شما چرا منطق ندارید؟! لطفا جواب ندید یا جوابی در خور منطق بدید
    • پری مجرد49ساله IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      18 49
      حیف که روزه ام وگرنه فحش بارانت میکردم منافق پلید کلاش قلتبان شارلاتان
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      12 25
      شما با فتحعلیشاه قاجار چه نسبتی دارید؟!!
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      19 34
      اصلاح طلبان ابتدا خسارات برجام نافرجام را تسویه کنند بعدا"درباره مذاکره مجدد بحث می کنیم !
    • ساناز IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      16 42
      کسی که حمال امریکا وغربه نباید انتظار داشت که از عقل شعور استفاده کنه چون عقلت فقط در حده همان حمالی کار میکنه
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      12 63
      غربگدایان همیشه نسخه ذلت میپیچن
  • US ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    72 80
    در تمام تاریخ چند هزار ساله کشور عزیزمان همواره علت شکستهای بزرگ خیانت دشمنان داخلی به کشور بوده است. البته خیانت آنها زمانی موثر است که هم مردم و هم حاکمیت غفلت کنند.
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      9 27
      خود کوروش بود که گفت:خنجر از پشت میزند دشمن.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      10 45
      منافق از دشمن خارجی خیلی خطرناکتره
  • رضا NL ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    78 83
    رساته های اصلاح طلب هم فهمیده اندکه مشکلات مردم جنجال سیاسی نیست.مردم ارامش میخان .مردم ازفقروفسادوبدبختی ومشکلات اقتصادی به ستوه امده ان.ولی اصولگراهاوسپاه اینومتوجه نشده اند.
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      49 72
      تیترهای پر از حمایت همین رسانه های "فهمیده" اصلاح طلبتون موقع زندانی شدن مفسدین اقتصادی مثل پسر هاشمی و ... و همچنین حمایت های عجیبشون از همسرکشی نجفی یادتون رفته؟! یا نه، خودتونو زدید به حماقت؟!
    • حمید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      38 53
      آقا پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور که یک پیشرفت فوق العاده در زمینه هوافضا برای ایران محسوب میشه و اثرات مهم در بازدارندگی داره، اسمش جنجال سیاسیه؟!!!! خدا شفات بده، حداقل از طرف مردم نظر نده.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      17 46
      وقتی نظر آقا رضا رو خوندم متوجه نیرنگ و فریب اصلاح طلب های نامرد شدم آن ها با نشان دادن جلوه ای از خودشان که دلسوز مردم هستند و به دنبال مذاکره با غرب برای معیشت مردم هستند می خواهند اصلاح طلب را نجات دهنده کشور نشان دهند تا با فریب مردم در انتخابات پیروز شوند خود مردم هم می دانند که اگر سردار دلهامون سلیمانی دیگر در بین ما نیست به دلیل ضعف همین اصلاح طلب ها در مقابل دشمن است
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      16 72
      یه سوا، آیا برجام برای مردم ایران رفاه و آسایش آورد؟! پاسخ منفی است.
  • F35 US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    50 62
    چطور فرصت را از دست ميدهيد و با خاله مورگان مهربان مذاكره نميكنيد ؟ حتما بايد گولاخ هاي دلتافورس را به بالاي سرتان بفرستيم ؟
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      69 38
      اینا ادم بشو نیستن داداش بی خیالش فقط زبان زور حالیشونه.
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      31 70
      عامو خودتو به پزشک متخصص روان نشون بده، کارت داره به جاهای باریک میکشه، پیشنهاد من اینه قبل از تجویز پزشک چن تا والیوم بزن به بدن تا یه خورده آرام بگیری!
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      23 54
      01:07 فعلا سالگرد حمله به طبسه، اگه بازم خواستین گولاخهای دلتا فورستونو (زرررررشک!) سوخاری کنین، بفرستینشون در خدمتیم! خاله مورگانم بگو بیاد پیش خودم درس زندگی بهش بدم قول میدم 24 ساعت اینجا بمونه دیگه خودش برنمیگرده آمریکا!!! خخخخ
    • پری مجرد49ساله IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      18 55
      خدا لعنتت کنه منافق نانجیب
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      41 13
      ۱۱:۰۹ عزیزم با مناسبت های تاریخی وعین الاسد نمیشه زندگی کرد.!!!!!
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      11 50
      هیچ مواد روانگردان شناخته شده ای نیست که تا این اندازه توهم زمینی ایجاد کند .معمولا توهمات آنها فضائی است . ظاهرا روانت کلا تعطیل است . نسبتی با مرحوم هخا نداری ؟ خیلی شبیه آن مرحوم حرف می زنی.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      18 45
      عزیزم اگه با عین الاسد نمیشه زندگی کرد، خوب لطف کن برو آمریکا یه دوره ماسک دزدی و نبرد تن به تن سر دستمال توالت ببین برگرد فکر کنم وصعت بهتر بشه!!!
  • DE ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    47 51
    اصلاح طلبی یک نوع طرز فکره که با اقتدار ملی و ملیت و آداب و رسوم محلی مخالف شدید میکند . این طرز فکر که همان کمونیسم لایت محسوب میشود از اختراعات سرمایه داران یهودی در اواخر قرن ۱۹ در اروپاست و طوری طرح ریزی شده که هر کشوری که گرفتار آن شود دچار تفرقه و تشنج و ناآرامی میشود و در نهایت از بین میرود و صهیونیسم جهانی از آن سود میبرد. بنابراین هیچ تعجبی نیست که اصلاح طلبان با برنامه موشکی و اتمی و ماهواره مخالفند و همیشه بدنبال امتیاز دادن به بیگانه هستند .
  • مسعود IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    43 70
    اصلاح طلبان بی کفایت بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستن.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    43 93
    لیبرال های غربگدا اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
  • محمد IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    31 49
    اصلاح طلبان ناموس و وطن ندارند. هیچ انسان شریفی از قدرتمندتر شدن کشورش ناراحت نمی شود مگر یک بی وطن هرزه مثل اصلاح طلبان. این گروه از لحاظ اعتقادی قرابت بسیار نزدیکی با بهائیان دارند. بحث ناموس برایشان شوخی تلخ است.
    • افتخار AU ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      5 46
      احسنت
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      7 28
      01:38 دقيقأ همینطوره، آفرین!!
  • GB ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    25 55
    متاسفانه رسانه های غربگدا سامانه مستعان رو هم بایکوت کردن
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    24 54
    خب اونی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد،شاید خبرش رو نشنیدن:)))
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    25 39
    دولت اصلاح طلب روحانی 7 ساله که صنایع هسته ای و هوافضای کشور را تخریب و تعطیل کرده است و به همین دلیل بسیاری از دانشمندان فضایی ایران به امارات پناهنده شدند.
  • محمد IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    42 56
    من جهت گیری سیاسی جبهه انقلابی رو تحسین میکنم. یادم هست موقع انتخابات حتی بچه های کوچیک خانوده های انقلابی می فهمیدن آقای روحانی کارامد نیست ولی پروفسرهای اصلاحات هم نمی فهمیدند!!!
    • US ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      84 32
      دلیلش اینه تو رشد عقلی نداری مثل بچه ها ساده اندیشی وگرنه کشور ده ساله بعلت تحریم شدید رشد اقتصادیش منفیه ولی تو نمیفهمی باید به فکر رفع تنش حقیقی باشیم
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      13 31
      پاسخ به 05:44 عمده مشکلات کشور بدلیل سوء مدیریت دولته و به تحریم ها مربوط نیست زیرا در دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی هم که تحریم نفتی و بانکی نبودیم قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و نرخ تورم رکورد زد.
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      39 10
      ۱۳:۱۹ جناب چرا هذیان میگی بهترین اقتصاد را ما در دوران هاشمی داشتم تورم وحشتناک از دوران احمدی نژاد شروع شد. 90درصد مشکلات اقتصادی به خاطر تحریم های کمرشکن امریکا هست چرا چرت وپرت حواله میکنی ؟!!تو که اطلاعی از چیزی نداری مگه مجبوری نظر میدی؟!
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      11 43
      قسمت جالبش اینه که طرف با پرچم آمریکا اومده اینجا راجع به ر‌شد عقلی نظر میده!!! خخخخخ
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    33 64
    این غرب زده ها ی ایرانی الظاهر وانگلیسی الاصل که مغزهای زنگ زده ای دارند ، را ولشون کنید . سپاهمون را عشقیم.
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      13 52
      01:49 آقا اینا مگه مغزهم دارن که زنگ بزنه؟ خیلی امیدواری!!!
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    25 44
    متاسفانه باید گفت، ناراحتی آقایان از شکست دولت در پرتاب ماهواره است آنهم پس از کلی در بوق و کرنا کردن.
  • محمود NL ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    21 50
    نمک بحروم هایی هستن که هرچه زودتر باید تخم شون از ایران کنده بشه. متاسفانه حافظه مردم ظعیفه وممکنه بازهم گول اینا روبخورن پس با تمام توان باید بی آبرو واعتبارشون کرد برای مردم تو هر زمانی. دشمن خارجی هیچ غلطی نمیتونه بکنه مگه اینکه این منافقین بتونن تو ایران موفق باشن. پس بیشتر دشمنی رسانه ایمونو باید برا اینها کنار بگزاریم واز هیچ کوششی هم دریغ نکنیم
  • محمدحسین RO ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    30 54
    علی علی زاده با تاخیر یک روزه برای پرتاب ماهواره تبریک گفت. بعدشم که دلیل این تاخیر رو ازش پرسیدن گفت چون به رسانه های داخلی اطمینان نداشتم و میخواستم اول رسانه های خارجی این خبر رو تایید کنند. بنده به شخصه امید دانا که طرفدار 2 آتیشه جمهوری اسلامی هست رو به امثال علی علی زاده ها ترجیح میدم. به قول استاد رائفی پور هر کسی که وطن دوست هست با ما در یک حزب قرار میگیره.
  • حیدر صالح IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    26 39
    وقتی که نتانیاهو مدیر رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیست بگوید اصلاحاتچی ها سرمایه برای اسرائیل است دروغ نگفته ! اگر غیر این بود جای تعجب بود . از خدای متعال می خواهم فرصت بشود تا سرمایه استکبار در این مملکت را از بین ببریم الهی آمین
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    20 56
    این اولین قدمه.قدم بعدی اصلاحطلبها ایجاد یک مساله حاد داخلی و یا پروبال دادن به یک مساله ی کوچیک برای حذف این افتخاره سپاهه.کار اگه بر اساس همت و اخلاص باشه از فوت اینها نورش خاموش نمیشه.اخلاص#
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    22 58
    به خدا رافت اسلامی هم حدی داره. این افراد لیاقتش رو ندارن. اگر در هند پاکستان قزاقستان روسیه چین کره شمالی عربستان ترکیه و خیلی از کشورهای دیگه بود این آقایون باید تا آخر عمر توی سلول انفرادی میپوسیدن. در آمریکا هم که یجوری سرشون رو زیر آب میکردن و حادثه نشونش میدادن.
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    14 35
    غیر این ،کاری میکردن باید تعجب میکردید
  • دیده بان IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    16 61
    فان حزب الله هم الغالبون ،موتوا بغیظکم!
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 46
    ما اگر مجلس شورای اسلامی را منحل میکردیم که هزینه مجلس ماهی 7 میلیارد تومان است بهتر بود
  • ارش US ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    24 35
    سازمان انرژی اتمی هوافضا باید زیر نظر سپاه باشه نه در دست دولتی که غرق در فساد هست که هر وقت دلش خواست بودجه رو کم و زیاد کنه ما وقت نداریم عقبیم باید بیاد زیر نظر سپاه تنها راه پیشرفت همینه
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    16 39
    اصلاح طلبان نوچه های آمریکایی هستند!
  • saeed IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    22 59
    یعنی هر چی بدخواه و خودفروخته و بی وطن و مزدور و منافق و خائن و .... داخلی و خارجی بود رو سوزونده هااااا در حد لالیگا صدای جلزولزش کر همه جا هست
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      8 32
      03:33 عین این سوسکا که بهشون حشره کش زدی دور خودشون میچرخن میخورن درو دیوار اونجورین!! خخخخ
  • رضا IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    9 68
    درسته اکثر این جریان اصلاحات به سمت غرب قش کردند ولی توشون هنوزم انقلابی هست
  • محمدحسین IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    18 42
    پیامبر اکرم (ص) : علم اگر در ثریا باشد، روزی مردانی از سرزمین فارس به آن دست خواهند یافت.
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      9 28
      آخه از خدا بی خبر ها چرا منفی میدید به سخن پیامبر به خاطر همین منفی ها باید اون دنیا جواب پس بدین
  • SE ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    19 45
    اینها جقدر سوختند از ماهواره سپاه
  • US ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    56 21
    به امید صلح و آرامش دوستی و گفتگوی تمدنها مانند ژاپن پس از جنگ جهانی... در این چیزها خیر نیست.. ان الله یحب المحسنین
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      18 52
      برو بابا. برجام و اف ای تی افتون رو دیدیم.بسه دیگه. حالمون رو به هم زدی
    • AU ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      11 46
      ژاپن انقدر بدبخت که سرباز امریکایی به دخترشوت تجاوز کنه حق اعتراض نداره
    • SE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      11 46
      در پاسخ به ۱۱:۱۶ - زمبیهای آلبانی که سالها پیش با اشتیاق زنان خود را به آغوش مسعود رجوی فرستاند از تجاوز سربازان تروریست امریکایی به زنان و دختران دیگران خوشحال هم میشوند
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      19 40
      ان الله لا یهدی قوم الظالمین. صلح تحمیلی معاویه حیله گر توسط ابو موسی اشعری به امیرالمومنین علی ع در تاریخ ثبت است فقط عقل و بینش می خواهد تا حداقل از تاریخ درس عبرت بگیریم.بیش از این تعلل در تفکر .انسانیت فرد را بر باد می دهد . تو را به خدا کمی بیشتر فکر کنید و دست خون آلود آمریکای جنایتکار را از زیر دستکش مخملینش ببینید و اینقدر صلح با جنایت کار را طلب نکنید.خدایا تعجیل در ظهور مولا مهدی موعود عج را به ما عنایت فرما. اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    18 13
    در حالیکه کشور نیاز مند سرمایه گذاری در جهت فرامین مقام معظم رهبری است برای جهش تولید، میبینم همچنان بزار سیاه خودرو برقررا است. هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم جذب خودروهای گران و بیکفیت مونتاژی میشود و آخرر سر مردم فقیر یا بی خودرو میشوند یا خودروی گران و بی کیفیت. چرا یکبار و برای همیشه به این انحصار خودرووسازی کذایی پایان نمیدهند؟! چرا اجازه وادرات باعوارض منصفانه 10% به خودرو خراجی نمیدهند تا این بزار سیاه خودرو از بین برود. قطعه ساز اگر واقعا باشد برایش فرقیس نمیبکند به خارج صادر کند / منافع اندک چند هزار کارگر مونتازگر دستمایه صاحبان مولتی تلیادر شده، اما کسی دهها هزار کشته وزخمی و خسارت عظیم جسمی وروانی مالی و اضافه مصرف سوخت نمیگیوند. در حالی بخشهای مولد و بورس نیازمند سرمایه هستند مردم به سمت بزار سیاه خودرو میروند! وادرات خودرو آزاد کنیید، حتی دست دوم زیر 5 سال کارکد. این رقابت نامنصافنه و گرانفروشی پایان دهید اگر به اسلام و وطن ایران غیرت دارید
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    14 53
    لعنهم الله الی الأبد... الا یا طاغيین.... یا منافقین... واقعا که وقتی امام سجاد فرمودند: الشام الشام الشام! حالا آدم میفهمه بعضی از نیش‌های این اصلاح‌طلب‌های حرامی، بدتر از زخم‌های شمشیر، جگر آدم رو میسوزونه... بخدا تا دیر نشده یه فکری به حال این لجن پراکنهای منافق بایستی کرد...
  • ناشناس IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    12 61
    این بی عرضه ها همان ابگوشت بزپاش هم نموتونن درست کنن همون را هم از جای دیگر وارد می کنن و میل می کنن .
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    15 60
    اینها بعضیهاشون منافق هستند. از پیشرفت ایران ناراحت میشن و هنگام حوادث از پشت خنجر میزنند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    9 61
    اصلاح طلب مساوی اسقاط طلب
  • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 67
    رسانه های اصلاح طلب در واقع به مانند سگهای دشمن در داخل عمل میکنند وتنها به اجازه آنها در داخل زوزه میکشند.
  • رضا شکری نژاد IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    5 153
    درود بر اسلام،درود بر جمهوری اسلامی ایران،درود بر اصول گرا، مرگ بر آمریکا،مرگ بر اصلاح طلبان
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    مرحبا به سپاه نه فقط به خاطر پرتاب ماهواره، بیشتر به این خاطراین که توانسته درشرایط سختی که نفوذی ها برایشان ایجاد کردن چراغ خاموش این مهم را انجام بدن طوری که ترامپ از لجش بگه ما از آنها بیشتر از خودشان میدانیم،در هر شرایطی میشود کار کرد ولی در شرایطی که مسئولان طراز اول کشوری خودشان عامل نفوذ وجاسوس دشمن باشن کارفقط با معجزه پیش میره یقین دارم که خدا دست اندر کار است.
  • DE ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    9 45
    شمارو بخدا نگید اصلاح طلب .بگید =شیطان طلب
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    20 47
    ستون پنجم دشمن ویا بهتر بگویم بلند گوهای خود فروخته داخلی بدتراز بیگانگان خود را جر میدهند ایران وایرانی همیشه نخبه بوده وهست مگر ماهوارهای خود امریگان توسط فرزندان این مرزبوم که به دلیل عدم حمایت دولتهای وقت ونبود دانش لازم توسط ایرانیان هدایت نمیشد و نمی شود .پس مرگ بر آمریکا و ستون پنجم آن ها مثل تاج زاده وحجاریانها
  • FR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    10 68
    بقول وحید جلیلی اینها کشور تهران شمالی تشکیل داده اند و ایران انقلابی را در مقابل خود میبینند .....ولی ننگ وطن فروشی هرگز از چهره های الوده پاک نمیشود
  • ا IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 54
    این گزارش و تحلیل هدفی جز تفرقه افکنی وبدبینی دو حزب حاضر و طرفدارانشون نسبت به هم نداره.اگه ایران تونسته ماهواره ای نظامی بمنظور رصد سایر کشورها مخصوصا اسراییل در مدار قرار بده مطمئنا این کشورها سالها پیش با کمک حامیانشان این قبیل ماهواره های نظامی بر فراز ایران قرار داده اند.منطقی باشیم.
  • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    10 18
    باسلام من ازیکی ازروستاهای ایران نظرمیدهم واقعا باید ازاین حضرات شعارخالی ده انتظار داشت که سکوت کنند نگرانی نداره خط اینها برامردم معلومه همین الان مطلبی خوندم به نقل ازآقای خباز گفته مانیفست وبرنامه بدیم به مردم برا ریاست جمهوری بابا 8سال قوه مجریه وکل ادارات باهاتون بودند برنامه نداشتید دست ازسر این مردم بردارید وبدانید ریاست جمهور8سال آینده ازجنس مردم وخدمت به مردم خواهدبود ارادتمند فرهنگی لرستان
  • احمدی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    18 8
    وقتی ویروس نادیده جهان راخانه نشین کردازموشک وماهواره دم زدن حماقت است بقول مرحوم رفسنجانی که بیست سال پیش فرمودند عصر موشک و....گذشته است شما ها چه کردیدواقعاشماهنوز هم نمیفهمید یک ویروس کوچلو ازصدها هزارموشک موثرتراست مغربیها؟
  • DE ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    7 12
    دشمن که مشخصه . از منافق نباید ضربه خورد
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 16
    هیچ‌ دردی از خود کم‌بینی ویران کننده تر نیست
  • بیژن IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 24
    اصلاح طلب مترادف افساد طلب در این هفت سال شده. خیانت ووطن فروشی آنان ته ندارد. شرم بر کسانی‌که با رأی خود این مفسدین را برمسند نشاندن
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    2 0
    مشرق مگه شک داری پدر سوخته های افساد طلب آمریکایی اند
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    به نظر من که این ماهواره نور از اون انرژی هایی بود که به مردم ایران تزریق شد که با قدرت این انرژی و شادی از بابت پیشرفت های تکنولوژی سپاه خدا در برارب سپاه شیطان تمام مشکلات یادشون رفت در اون روز پرتاب این موفقیت فوق العاده و به نظر من سپاه باید هر ماه یک ماهواره با قابلیتهای خیلی ببیشتر و ارتفاع خیلی بالاتر ماهواره بفرسته تو فضا و یک میلیونیم ثانیه را نباید از دست بده در راه تولید و تحقیق و پیشرفت قابلیتهای بیشتر این ماهواره ها که راهش باز شده و ما می توانیم و ماتونستیم را انجام داد و حالا نوبت ما بهتر از غرب می توانیم را نشون جبهه شیطان بده که علم هم به دست سپاه خدا افتاده و دیگه شماها هیچی ندارید که باهاش پز بدید ولی ما همهچیز داریم هم معنویت و هم مادیت فوق پیشرفته که از شماهها هم جلو زدیم و حالا نوبت اسلام که مسیر علم را مشخص کنه نه سپاه شیطان ما میگیم علم برای چی و کجاها حالا شما اگر از علم سوعه استفاده کنید این ما هستیم که آبروتون را در جهان میبریم و پادزهر مقابله آن را برای بشر معرفی میکنیم دیگه هم مادیت دست ماست و هم معنویت که از مادیت مهمتره یعنی خلاصش که خدا با ماست شیطان با شما هرکی میخواد راهش را میتونه انتخاب کنه با سپاه خدا باشه و فرامین خدا را انجام بده یا با سپاه شیطان باشه و ضرضر شیطان را گوش بده
  • بابک IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    7 0
    اصلاح طلبان ستون پنجم همان دشمنان خارجی ایران هستند ...
  • DE ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    4 0
    اصلاح‌طلبان هم مثل بی‌بی‌سی، موفقیت ملی را سانسور کردند// شک نکنید در این اگر موشک منفجر شده بود تا سالها شبانه روز مینوشتند و برای جیب مردم گریه میکردند.ولی خدا را شکر خودشان از فشار حسادت منفجر شدند .ثانیا افتخارات کشور به اطلاح طلبان کدخداپرست ربطی ندارد این افتخار ملت ایران است.اصلاحطلبچی ها به قدرت نظامی امریکا و صهیون افتخار میکنند همان کافیست.
  • مهتاب IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    دقیقا همینطوره،از مطلب تحلیلی جالبتون ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس