رهبر انقلاب نمایه

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، بخشی از بیانات ایشان درباره پیشرفت در زمینه مسائل زنان را باز نشر داد.

به گزارش مشرق،  صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، با انتشار تصویرنوشته‌ای، بخشی از بیانات ایشان را بازنشر داد. بر اساس این پست، ایشان پیشرفت در زمینه مسائل زنان در دوران جمهوری اسلامی را کمتر از نیاز، توقع و امکان اسلام دانستند. رهبر انقلاب از زنان خواستند تا عقب ماندگی در این زمینه را جبران کنند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" عقب‌ماندگی را جبران کنیم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: بحمدالله ما در زمینه‌ی مسائل زنان در نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌هایی داشتیم، منتها این پیشرفت‌ها متناسب با نیاز، توقع، و آن امکانی که در اسلام وجود دارد نیست.
این عقب‌ماندگی را ان‌شاءالله شما خانم‌ها بایستی به بهترین وجهی جبران کنید ".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    3 14
    جانمان فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 9
    سلام. گوش به فرمانیم، جانم، فرزندانم و پدر و مادرم به فدایت.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    2 6
    ما آدم های کوچکی نیستیم، تذکر اینکه این جملات کلیشه ای هستند؛ تفاوتی بین انسان مرد و انسان زن نیست. فعالیت یک قشر نباید متأثر از قشر دیگری باشد و حس رقابت، حسادت و مظلوم واقع شدن را بین آنها تداعی کند بلکه باید الگویی از برابری و عدالت باشد. موفق باشید، یاعلی
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 1
      کسی نگفت زن ومرد برابرنیستند ناشناس عدالت پیامبر کارهای درون منزل را به فاطمه وکار بیرون منزل به علی سپرد نکنه ما خا بگی ظلمه ؟
  • CA ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    4 1
    میدونید چرا نئولیبرالیسم همواره تلاش میکنه زنها رو لجن بکشه؟!!! و خانواده رو از بین ببره؟!!!! چون زنها کارگرهای خوبی هستند و تئولیبرالیسم هر جوری بزنه تو سرشون بازهم براشون کار میکنند بدون اینکه هیچ اعتراضی بکنند ( علت آسیب پذیری در این هست که مصرف مغزی زنان عشق هست ولی بخاطر آسیب پذیری میتونند اون رو با نفرت جابجا کنند و فمینیست بسازند.) در کشورهای نئولیبرال اکثر کارگرها زن هستند و تماما پاره وقت بکار گرفته شده اند تا حقوق و مزایای کامل پرداخت نکنند؟!!! برای همین ساختن فمینیست برای این کشورها حکم مرگ و زندگی اقتصادی دارد برای همین هست که زنها رو به کثافت میکشونند چون مثل آب خوردن میشه این کار رو کرد تا خانواده تشکیل ندهند!!!!!
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 10
      آخه این چه حرفیه صدراعظم آلمان زنه. خیلی هم مقتدر. فقط شماها ذهنتون جنسیت گراست
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 1
      2356یه چیزی انداختن تو …شما نگاه جنسیت گراست نه نگاه ما جنسیت گرا نیست بلکه میگیم ملکه هستید ای کاش من زن بودم توهین نکن به قول خودت داری به تهمت جنسیت گرایی میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس