کد خبر 1065320
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
فیفا نمایه

یک روزنامه قطری از آخرین دستورالعمل فدراسیون جهانی فوتبال خطاب به فدراسیون‌های عضو و تأکید بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ خبر داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال دستورالعمل یکسان به فدراسیون‌های عضو موارد مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ و تعیین وضعیت فصل نقل‌وانتقالات را تشریح کرد.

به نوشته روزنامه الرایه قطر، فیفا در این دستورالعمل اعلام کرده که هرکدام از کنفدراسیون‌های قاره‌ها و فدراسیون‌های کشورها می‌توانند درباره نحوه برگزاری ادامه مسابقات بعد از حل بحران کرونا تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید:

اختلاف فیفا و AFC به خاطر کرونا

در این دستورالعمل بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ و جام‌های دیگر تأکید و  اعلام‌شده کشورها نباید مسابقات را لغو کرده و یا ناتمام بگذارند، بلکه بعد از برقراری شرایط باثبات و تضمین سلامتی جامعه مسابقات را پیگیری کنند. درباره نحوه تکمیل مسابقات آزادی عمل به فدراسیون‌ها داده شده که بازی‌ها را طبق روال طبیعی دنبال کنند یا راهکار و روش‌های دیگری را در نظر بگیرند. مسئله مهم تکمیل بازی‌ها و تعیین تکلیف رتبه تیم‌ها در جدول است. همچنین فدراسیون‌ها می‌توانند با توجه به شرایط متفاوت موجود در کشورها نسبت به تنظیم تقویم مسابقات و زمان‌بندی فصل نقل‌وانتقالات اقدام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس