کد خبر 1065304
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مصطفی کارخانه

کارشناس والیبال گفت: به نظرم الان بستر لازم برای استفاده از مربی ایرانی در والیبال فراهم نیست.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در ارتباط تلفنی با برنامه رکورد درباره انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من از زحمات کولاکوویچ تشکر می‌کنم. بازیکنان از نظر شخصیتی او را قبول داشتند. هر کسی سرمربی تیم ملی باشد کارش سخت است، جامعه ما انتطار بالایی از والیبال دارد. بعد از ولاسکو مربیانی آوردیم که در کوچینگ ضعیف بودند.

 


وی افزود: ما در این چند سال در کوچ کردن ضعیف بودیم. درباره مربی ایرانی هم باید بگویم اول باید بستر آماده باشد که به نظرم بستر فراهم نیست. از طرفی باید حمایت شود. ما قهرمانی‌های زیادی که اولین بار رخ داد با مربیان ایرانی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ چیزی به والیبال ما اضافه نکرد


این کارشناس والیبال یادآور شد: ما مربیان نسبت بهم سوءتفاهم و کینه داریم که این خودش ترمز است. وقتی راهی در پیش است همه باید رو به جلو حرکت کنیم. به نظرم هنوز بستر فراهم نیست. من زمانی که مربی بودم روزی ۳۰ هزار تومان می‌گرفتم که یک کارگر افغانی از من بیشتر می‌گرفت.

کارخانه خاطرنشان کرد: مهره ها را نباید بسوزانیم. آن زمان که من جوان بودم هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم حالا که من در اوج تجربه هستم باید کنار بکشم. علی دایی را در اوج جوانی مربی کردیم و حالا اینطور است. مربی که سردی و گرمی چشیده باشد می تواند کمک کند. کسی که انتخاب می کنیم باید تجربه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس