کد خبر 1065208
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
کنایه بایدن به ترامپ: من نمی‌خواهم شاه آمریکا شوم

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد جو بایدن در ۳ ایالت مهم که در پیروزی انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ نقش بسزایی داشتند، نسبت به ترامپ پیشتاز است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی رویترز نشان می دهد جو بایدن در ۳ ایالت که در پیروزی رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ نقش مهمی ایفا کردند، نسبت به دونالد ترامپ پیشتاز شده است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی رویترز-ایپسوس در ایالتهای میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا حاکی است که ۴۵ درصد مردم این ایالتها از بایدن حمایت می کنند و این رقم برای ترامپ به ۳۹ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

چالش‌های ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰

ترامپ از بایدن عقب افتاد

بایدن در ویسکانسین پیشتازی ۳ درصدی نسبت به ترامپ دارد، در پنسیلوانیا این رقم به ۶ درصد و در میشیگان به ۸ درصد می رسد.

یک نظرسنجی جداگانه رویترز ایپسوس نیز نشان می دهد بایدن نسبت به ترامپ یک برتری ۸ درصدی در سراسر آمریکا دارد.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد میزان رضایت مردم این ۳ ایالت از عملکرد ترامپ به شدت نزولی بوده است به طوری که تنها ۴۷ درصد مردم ویسکانسین از عملکرد ترامپ ابراز رضایت کرده و ۵۳ درصد از عملکرد وی ناراضی بوده اند.

در پنسیلوانیا نیز ۴۸ درصد مردم از عملکرد ترامپ راضی بودند و ۵۲ درصد نیز از عملکرد وی به شدت ناراضی هستند. در میشیگان نیز رضایت از ترامپ به ۴۴ درصد و نارضایتی به بیش از ۵۶ درصد رسیده است.

رای دهندگان در هر ۳ ایالت مهمترین نگرانی خود را شیوع ویروس کرونا اعلام کرده اند به طوری که ۴۸ درصد رای دهندگان در این ایالتها بر این باورند که بحران ویروس کرونا مهمترین مساله ایالتهای مذکور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CH ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    حالا اینکه چرا رسانه های دنیا حتی حاضر نیستند احتمال پخش کرونا در دنیا و آمریکا توسط تیم بایدن و اربابش جورج سوروس را مطرح کنند خودش گویای حقیقت است
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    ماه رمضان براش دعا کنید!!! خخخخخ
  • امید IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    2 1
    ترامپ رئیس جمهور بعدی هست
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    2 2
    اراءبعضی ایالات بطور سنتی متعلق به دموکراتها و بعضی متعلق به جمهوریخواهان است. دست از غیب گویی بردارین.دفعه قبل چقدردعا میکردین ترامپ پیروز شه به عنوان یه تاجر باهاش معامله کنین حالا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس