حاجی بابایی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ماهواره نور، حاصل مدیریت، برنامه‌ریزی، ایثارگری، مجاهدت و اقتدار علمی و عملی سپاه پاسداران است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی امروز با تبریک پرتاب موفقیت‌آمیز اولین ماهواره نظامی سپاه اظهار کرد: شجره طیبه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، از نتایج مدیریت مدبرانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی است، که در همان روزهای آغازین فعالیت این شجره طیبه، تاکنون برکات زیادی را برای ملت بزرگ ایران داشته است.

وی تاکید کرد: تاثیرگذاری و حضور همیشگی سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت، در بحران‌های طبیعی از سیل و زلزله و شیوع اخیر بیماری کرونا و عرصه‌های امنیت کشور، بسیاری از معادلات کسانی که سودای، ایجاد اختلال در امنیت و آرامش کشور را داشتند، به هم زده است.

بیشتر بخوانید:

آغاز اسکن و تصویربرداری «نور» ایرانی از آمریکا و اسراییل/ رقابت داغ نیروهای مسلح مشهور دنیا برای استفاده نظامی از ماهواره‌ها +عکس

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نعمت بزرگ سپاه پاسداران با پرورش استعدادهای جوانان در حیطه‌های علمی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها به نمایش گذاشته که حاصل آن پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور است که در کنار اهداف نظامی، به عنوان یک پروژه راهبردی برای کشورمان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پیامدهای فضایی این دستاورد ملی گفت: ماهواره نور پاسخ به یک نیاز اساسی در خصوص رصد تحرکات موجود در منطقه است که با توجه به موقعیت ویژه کشورمان نیاز به این ماهواره احساس می‌شد و بی‌شک تاثیر بسزایی در امنیت و اقتدار کشور خواهد داشت.

حاجی‌بابایی با اشاره به برخی از واکنش‌های داخلی و خارجی افزود: ماهواره نور، حاصل مدیریت، برنامه‌ریزی، تجربه، دانش و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای متخصص سپاه پاسداران است که با توجه به لزوم دستیابی به اطلاعات و گردآوری داده‌های امنیتی به منظور رصد فعالیت‌های موجود در منطقه حق مسلم جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی گفت: این ماهواره دستاوردی ملی و راهبردی سپاه پاسداران بر مبنای منافع ملی و الزامات نظامی و امنیتی کشور طراحی شده که اقتدار و توان بالای نظامی کشور را نشان می‌دهد و بیانگر این واقعیت مسلم است که در سخت‌ترین شرایط تحریم و جنگ اقتصادی که دشمنان به ملت بزرگ ایران تحمیل کرده‌اند، پیشرفت‌های علمی در داخل کشور به ویژه در سپاه که همواره هدف غرض‌ورزی‌های دشمنان است، نه تنها متوقف نشده بلکه روز به روز این دانش بومی و اقتدار علمی در حال گسترش است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تولید و توسعه دانش هسته‌ای و فضایی صلح‌آمیز را حق مسلم ایران دانست و افزود: واکنش‌های مغرضانه برخی از کشورهای آمریکایی و اروپایی نشان می‌دهد پیشرفت‌های علمی کشور به مذاق آنها خوش نیامده و به دلایل واهی سعی در به چالش کشاندن جمهوری اسلامی دارند، در صورتی که تولید علم و دانش در راستای حفظ امنیت، ایجاد صلح پایدار و حفظ تمامیت یک کشور جزو حقوق اساسی مردم آن کشور است.

وی گفت: اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران حاصل ایثارگری، جانبازی، خون جوانان، سرداران و فرماندهان مانند شهید سلیمانی و یاران برومندش در عرصه و میدان‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران بوده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    حاجی بابایی: «ماهواره نور» حاصل مجاهدت سپاه پاسداران است- نه جان ما حاصل زحمات روحانی است خخخخخ
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    ماهواره را خدا آزاد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس