کد خبر 1065132
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: به مربی استقلال اعتقاد دارم و مطمئن هستم که او برای رفع این همه مشکلات تلاش خود را انجام می دهد.

به گزارش مشرق، هرویه میلیچ درباره سندی که بابت پرداخت طلب وی به او ارائه کرده اند اظهار داشت: سند تقلبی است و پولی به حساب من نیامده است.

وی افزود: این برای شما جالب نیست؟ من 4 ماه است با دوستم شیخ در استقلال پولی نگرفته ام و این موضوع برایم نگران کننده است. از روزی که به کشورم برگشته ام مرتب درباره مطالبات مالی و زمان بازگشت ما به تهران سوال می کنند و خسته شده ام.

بیشتر بخوانید:

شاهکاری دیگر در استقلال؛ رسید پرداختی قلابی به میلیچ و دیاباته! +عکس

مدافع کروات استقلال تاکید کرد: این موضوع برایم قابل باور نیست. شاید باور نکنید ولی وقتی درباره اتفاقی که رخ داده با مردم کشورم در کرواسی حرف می زنم آنها اصلا باورشان نمی شود. مرتب رسید را نگاه می کنند و از من سوال می کنند این کار چه معنی دارد؟

میلیچ خاطر نشان کرد: تمامی مدارک مورد نظر و این رسید جعلی را به وکیلم ارسال کردم تا به باشگاه ارائه کند ولی مطمئن باشید هیچ پولی به حساب ما واریز نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط تصمیمش چیست گفت: من به مربی استقلال فرهاد مجیدی اعتقاد دارم و مطمئن هستم که او برای رفع این همه مشکلات تلاش خود را انجام می دهد. کاپیتان  تیم،  ووریا غفوری پشتیبانم است و مطمئنا او هم از من حمایت خواهد کرد.

میلیچ تاکید کرد: من بازیکن استقلال هستم و به هواداران این تیم اعتقاد دارم. روز به روز هم اعتماد م و آنها محکمتر می شود. 

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این اتفاق به تهران بر می گردد گفت: بله، من با اینکه این مشکل به وجود آمده با شروع تمرینات بر می گردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لشگر ابی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    4 1
    غیرت این از خیلی بازیکن های داخلی هم بیشتره
    • ایران زمین IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      1 0
      هرچقدر اونهایی که قرارداد میبندن و آبرو ریزی میکنن همون قدر غیرت ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس