کد خبر 1064831
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ گفت: دستور دادم اگر شناور ایرانی متعرض کشتی‌های آمریکایی شد، آن را بزنند!

به گزارش مشرق،  در دنباله ادعای مقامات آمریکایی درباره ایجاد مزاحمت قایق‌های سپاه برای ناوهای این کشور در شمال خلیج فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هم به لفاظی علیه ایران پرداخت. 

ببینید:

فیلم/ مقابله مستقیم سپاه با آمریکا

وی در توییتی نوشت: به نیروی دریایی ایالات متحده دستور داده‌ام به سمت هر یا همه قایق‌(های) ایرانی که قصد مزاحمت برای کشتی‌های ما را در دریا دارند، شلیک و آنها را نابود کنند. 

در پی بیانیه ناوگان پنجم نیروی دریایی تروریست آمریکا در منطقه و متعاقباً اظهارات مقامات سیاسی و نظامی این کشور و ادعای ایجاد مزاحمت ۱۱ قایق سپاه در ۲۷ فروردین ۹۹ (۱۵ آوریل ۲۰۲۰) برای ناوهای آمریکایی در شمال خلیج فارس و عبور نزدیک و بسیار سریع آنها  از مقابل دماغه و انتهای ناوها که درحال عملیات مشترک بودند! روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه، با هالیوودی خواندن روایت تروریست‌های آمریکایی از این ماجرا، تاکید شده است: به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنیم مقررات بین‌المللی و پروتکل‌های دریانوردی را در خلیج فارس و دریای عمان تمکین و از هرگونه ماجراجویی و روایت‌های جعلی و دروغ پرهیز کنند.

همچنین «سردار تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هشدار داد که هر جا آمریکایی‌ها حضور داشته‌اند، ناامنی بوجود آمده و جایی نیست که وجود آمریکا باعث امنیت شده باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما بارها به کشورهای عربی اعلام کرده‌ایم که خلیج فارس دریایی بسته با ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع است و اگر اتفاقی برای ناوهای سوخت هسته‌ای بیفتد حداقل ۱۰ تا ۱۲ سال هیچ موجود زنده و آب پاکی در منطقه نخواهیم داشت و برای شما که از آب شیرین کن استفاده می‌کنید، بسیار خطرناک خواهد بود و باید مراقب باشید، در حالی که ایران به علت وسعت، دارای منابع داخلی زیادی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    23 6
    ترامپ که نمیخواد بجنگه . پس گفتن اینکه به سمت قایق های ایرانی شلیک کنن خیلی براش راحته . اون نظامی های بخت برگشته امریکایی میدونن در صورت انجام چنین اشتباه احمقانه ای ، چه چیزی در انتظارشونه . فرماندهان نظامی امریکا مثل ترامپ نادان نیستند . اون ها بسیار حرفه ای و عاقل هستند . به این راحتی درگیر نمیشن .
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      15 9
      اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا وحشی و حیوان صفتن
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 33
    محور مقاومت در عراق و لبنان در هم شکسته شده ایجور که بوش میاد نفسهای اخرشو میکشه
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      5 6
      حاجی خواب دیدی خیر باشه
  • سید IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 4
    چرا نگفت 52 تا شناور!؟!؟!؟!؟!؟
  • ارمین IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    24 4
    خوک کثیف نیروهای تروریستت تو خلیج فارس تو مشت و تیررس ایران هستن کی و تهدید می کنی؟؟؟ فازت چیه؟؟
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 4
    زرشکککککککککککککک
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    9 6
    تو اگه جگر زدن داشتی قبلا میزدی، مردک بی وجود
  • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    7 4
    لاف در غریبی
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 1
    با سلام. بعد از غنیمت گرفتن کلی پهباد سری و جوراجور از آمریکا و نقش بر آب کردن توطئه آمریکا و نابود کردن داعش تکفیری سلفی وهابی در منطقه و بعد از آن زدن گلوبال هاوک با موشک زمین به هوای ایرانی و زدن پایگاه عین الاسد با موشک های زمین به زمین ایرانی در پاسخ به ترور ناجوانمردانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، حالا می خواهند ببیند اگر ایران با موشک زمین به دریا ناوشان را بزند چگونه می ترکد.خلاصه که یک ناوشان را بزنید تا پاسخ این سوال هم در ذهنشان داده شود و بفهمند که کلا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.البته با توجه به پرتاب ماهواره نظامی توسط موشک قاصد و قرار گرفتن آن در مدار 425 کیلومتری زمین توسط سپاه غیرتمند انقلاب اسلامی ایران ، فکر کنم ترامپ قمار باز فردا حرفش را پس بگیرد و ناوهای آمریکا را به کشور غرق در فسادشان فرا بخواند و یا شاید به ماموریتی جدید در سواحل کالیفرنیا یا ژاپن ارسال کند .خلاصه که سلحشوران عزیز سپاه و ارتش و بسیج و کلا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، خدا توفیق خدمت به اسلام و ایران را به همه شما عنایت فرماید و جهاد در رکاب مولایمان مهدی موعود عج را نصیب همه ما بفرماید.آمین یا رب العالمین. اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    1 1
    تنها کسی که میتونست تو دهنی بزنه به ترامپ کی بود؟؟؟؟ ..... مه لقا خانم..... خدا رحمتت بکنه مه لقا خانم!!
  • امیر IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    ایران این ناو هواپیما بر جرالد فورد فوردین ناو هواپیمابر را هشت رآکتور اتمی وستینگ‌هاوس A1B 300MWشتأمین می‌کندا طول ۳۳۷ متر و ارتفاعی معادل ۷۶ متر و حداکثر سرعت آن ۶۲ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.ایران ان را نابود و غرق کرد امریکا هم با 20000 کشته و غرق شدن 70 هواپیما جنگنده نوین اف 18 و اف 35 و این بزرگترین ناو امریکا بود که توسط فقط 3 قایق ایرانی انهم با شلیک 2 تا خمپاره غرق شد و همچنین 9 عدد رزم ناو که وظیفه اسکورت ان را بر عهده داشتتند 6 عدد غرق و 3 تا در بند دبی پهلو گرفتند به علت خسارات زیاد دیگر به حرکت نیستند اقتدار یعنی این

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس