کد خبر 1064824
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کاناوارو

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا خاطره‌ای جالب را از دوران بازیگری‌اش در کنار مهاجم پیشین تیم ملی کلمبیا تعریف کرد.

به گزارش مشرق، با تعطیلی لیگ‌های اروپایی به خاطر شیوع کرونا، فرصت مرور خاطرات قدیمی برای اهالی فوتبال به وجود آمده و و برخی از آنها با تعریف خاطرات جالب دوران بازیگری‌اش برای سرگرم کردن طرفداران‌شان اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پردرآمدترین مربیان حال حاضر فوتبال

فابیو کاناوارو ستاره سابق خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس و سرمربی حال حاضر تیم فوتبال گوانگژو اوگراند چین هم در چند روز اخیر به مرور برخی از خاطرات دوران بازیگری‌اش پرداخته و این بار خاطره‌ای از دوران حضورش در تیم فوتبال پارما درکنار فاستنیو آسپریا را بازگو کرده است.

آسپریای کلمبیایی در دوران بازیگری‌اش در پارما در فاصله سال‌های 1992 تا 1996 حواشی زیادی داشت که فقط به زمین بازی محدود نمی‌شد.

کاناوارو در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زمانی که خیلی جوان بودم به پارما پیوستم و آن زمان این تیم واقعاً خوب بازی می‌کرد و تنها هدفش کسب پیروزی بود. یادم است که لورنزو مینوتی از طرف مربیان مأمور شده بود برای تمام بازیکنانی که مرتکب تخلف یا بی‌انضباطی می‌شدند جریمه نقدی بنویسد. هر دفعه نوبت یک بازیکن بود که جریمه‌اش را بپردازد و زمانی که نوبت آسپریا شد که پول جریمه‌اش را بدهد، او از جایش بلند شد و برگه جریمه‌اش که در آن تخلفاتش لیست شده بود را خورد و قورت داد.

آسپریا 50 ساله دو دوره در تیم فوتبال پارما بازی کرد و در پایان دوره دوم (سال 2000) به آمریکای لاتین برگشت و در همان جا به دوران بازیگری‌اش پایان داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس