کد خبر 1064777
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کی روش اسلامیان

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تایید شکایت ۲۰۰ هزار دلاری کی‌روش از ایران به جای حمایت از مواضع فوتبال ایران، اظهارنظر عجیبی انجام داد.

به گزارش مشرق، محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در فدراسیون فوتبال به گفت‌وگوی کوتاهی با رسانه‌ها پرداخت و به گونه‌ای صحبت کرد که عملاً حق را به سرمربی پیشین تیم ملی داد.

کارلوس کی‌روش پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا 2019 در مرحله نیمه نهایی و با وجود اینکه مسابقات بازی رده‌بندی برای کسب مقام سوم و چهارم نداشته، طبق قراردادش مدعی دریافت 200 هزار دلار پاداش برای کسب عنوان سومی جام ملت‌ها شد. پولی که فدراسیون از پرداخت آن خودداری تا این مربی پرتغالی برای دریافت آن به فیفا شکایت کند و در این خصوص رای به محکومیت فدراسیون فوتبال بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اسلامیان: تاج در آینده نزدیک بازمی‌گردد

 فدراسیون فوتبال پس از این موضوع با اعتراض رسمی نسبت به این رای، دفاعیات خود را برای فیفا ارسال کرده و تاکید دارد این رقابت‌ها چون بازی رده‌بندی نداشته بنابراین پولی به کی‌روش بابت این موضوع تعلق نمی‌گیرد.

در حالی که فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند رای فیفا را برگرداند و با دفاعیات خود مبنی بر اینکه جام ملت‌های آسیا مقام سومی نداشته نباید پاداشی به کی‌روش تعلق بگیرد و به نوعی در این اوضاع اقتصادی فدراسیون حداقل 200 هزار دلار پاداش برای هیچ نپردازد، اسلامیان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ظاهرا اهمیتی برای مواضع فوتبال کشور قائل نیست.

اسلامیان در صحبت‌های خود اعلام می‌کند که تیم ملی ایران بعد از 15 سال در جام ملت‌های آسیا به مقام سوم دست یافته و پس از اعلام خبرنگاران مبنی بر اینکه مسابقات مقام سوم و چهارمی نداشته، اشاره می‌کند که به هر حال تیم ملی بین چهار تیم قرار گرفت. دفاعیات اسلامیان از شکایت کی‌روش برای دریافت پاداش آن هم برای مقامی که کسی نشده، به همان اندازه عجیب است که چنین بندی در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی وجود داشته است.

اسلامیان که از اعضای نزدیک هیئت رئیسه به کارلوس کی‌روش بوده و به رئیس و دبیرکل وقت فدراسیون هم مشاوره می‌داده اکنون به جای پاسخگویی درباره علت گنجاندن چنین بندی در قرارداد کی‌روش، سعی می‌کند فرار رو به جلو داشته باشد. او ضمن محکوم کردن رسانه‌ها در نقدهایی که نسبت به مباحث مالی فدراسیون فوتبال دارند، در زمینه شکایت کی‌روش هم به او پاس گل می‌دهد تا برای به ثمر نشاندن شکایتش کار راحت‌تری داشته باشد.

مسلماً نقل قول‌های مسئولان فدراسیون فوتبال در زمینه‌های حقوقی و این چنینی، توسط وکلای طرف مقابل ترجمه شده و می‌تواند برای آنها برگ برنده‌ای باشد. دفاع اسلامیان از شکایت کارلوس کی‌روش بابت 200 هزار دلار پاداش برای کسب مقام سومی جام ملت‌ها نیز جزو همین موارد است که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس