اطلاعیه

درحالی وزیر رفاه از واریز وام یک میلیون تومانی به ۱۷.۱ میلیون خانوار یارانه بگیر از ظهر فردا خبر داد که بانک مرکزی اعلام کرد هنوز فهرست اسامی این خانوارها را دریافت نکرده است.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی بعد از انتشار خبر واریز وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر از ظهر فردا از سوی وزیر رفاه اعلام کرد: در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می‌کند.

گفتنی است، عصر امروز محمد شریعمداری در پیامی اعلام کرده بود:‌ پس از بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض‌الحسنه یک‌میلیون‌تومانی ویژه کرونا، ظهر امروز لیست ۱۷،۱۵۳،۰۲۱ سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر وزیر کار از وام یک میلیونی کرونا

واریز درخواست‌های دریافتی پس از امروز نیز از دهم اردیبشهت ماه انجام می‌شود.

 پرداخت وام یک‌میلیونی به خانوارهای یارانه‌بگیر یکی از برنامه‌های حمایتی دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور است که متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را پیامکی به وزارت رفاه اعلام کنند.

وزارت رفاه از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۷ فروردین پیامکی با مضمون «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال فرمایید.» به شماره همراه سرپرستان خانوار ارسال کرده است.

پس از ارسال پیامک‌ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه ۷ اردیبهشت فرصت دارند فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به وزارت رفاه (۶۳۶۹) پیامک کنند. سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره ۶۳۶۹ پیامکی را با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد دریافت می‌کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته است: طبق برنامه‌ریزی ۲۵ میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که ۸۸ میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود. برخی از سرپرستان چند سیم‌کارت دارند که برای تمام سیم‌کارت‌ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم‌کارت ندارند ۲.۵ میلیون سرپرست هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    من ی خانمم جداشده م،ن بیمه ام ن شغلی دارم چرایارانه،معیشتی۱۲۰تومن،بمن ندادن لطفاپیگیری،کنید
  • رضااحمدزاده IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    1 0
    من شغل الحقوق ثابت نداریم چرا رایانه معیشتی صدتومانی ندادن
  • احمد IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    یارانه بگیر .کمک معشیتی بگیر .وام هم بهم تعلق گرفته هر دوبارش.چرا بهم معشیتی ۱۰۰تعلق نگرفت حقوق ثابت ندارم کارگرم.ماشین وخونه هم که الحمدالله ندارم .خواهش میکنیم رسیدگی کنین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس