کد خبر 1064555
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
ترکیه

وزارت بهداشت ترکیه با ثبت ۴ هزار و ۶۱۱ مورد جدید ابتلا، آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونا در این کشور را رسانه ای کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۸۸ بیمار دیگر ویروس کرونا را شکست دادند و بدین ترتیب شمار بهبودیافتگان به ۱۴ هزار و ۹۱۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

تعداد جهانی مبتلایان به کرونا چقدر شد؟

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت ترکیه در این خصوص آمده است: ۴ هزار و ۶۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا نیز ثبت شده است و بر این اساس شمار مبتلایان به ۹۵ هزار و ۵۹۱ نفر رسید. تعداد قربانیان این ویروس نیز با درگذشت ۱۱۹ بیمار به ۲۲۵۹ نفر افزایش یافت.
در همین رابطه، وزیر بهداشت ترکیه نیز اعلام کرد: آمار به ما می‌گویند که نه باید ناامید شویم و نه سهل انگاری کنیم؛ بلکه باید مصرانه تدابیر اتخاذ شده را اجرا کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی خدایی IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    این ترکیه همان ترکیه ای بودش که در اولین روز های خبری که شد در کشور ما مبتلا یانی وجود دارد به ویروس کرونا در جا مرز های خود را بست و حتا امتناع کردند با همکاری وزارت بهذاشت ما الن هم خودشان اینطوری بیشترین شمار را دارند .این به ما نشان میده که ایران باید هر روز قوی و قدرتمند باشد با درست و ساختن انواع اقسام پتانسیل های نظامی و تکنولوزیکی
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 6
    مشرق سما چرا مصرانه امار کشور تاجیگستان یا پاکستان و یا عمان و یا کویت رو هذر روز اعلام نمیکنید ؟
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      3 0
      درسایت worldometerهمه رو زده برو نگاه کن
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    همین دیروز نبود روزنامه‌های ترکیه و شبکه‌های تلویزیونی ترکیه اخبار کرونای ایران و تعداد مبتلایان و کشته شدگان را با آب و تاب تعریف می‌کردند و خوشحال بودند؟!!! اما امروز باید یک سری به کشور خودشون و عملکرد مسئولان خودشون بزنند.
    • IT ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      0 0
      خوشحالم اما ... واقعیت سینمای ایران.... اگر قدیم‌ترها رگ غیرت رقبای عشقی دربرابر هم باد می‌کرد، حالا هر دو بالای سر معشوقه مشترکشان، در حال همکاری برای گرفتن انتقام او از آقای رئیس مسن‌اش هستند، که مدتی باهم در رابطه بودند! (کرگدن) اگرقدیم‌ترها «مادر» در فیلم‌های ایرانی نماد تقدس و احترام بود حالا پسر به مادرش که با لباس ورزشی به منزل برگشته می‌گه: چرا با این تیپ میری بیرون مادر؟ اینجوری منم بیرون ببینمت...«عصبانی» می‌شم [هر دو می‌خندند و مادر به پسر می‌گه «بی حیا»] (هم‌گناه) اگر قدیم‌ترها عشق‌های مثلثی خط قرمز رسانه‌هابودحالا پیرمردِ پولدار عاشق دختر جوانی شده که شوهرش در زندان طلاق غیابی را به رسمیت نمی‌شناسه! شوهر مرخصی می‌گیره و وارد منزلی می‌شه که پیرمرد برای معشوقه جوانش گرفته و دوروز در را بروی پیرمردبیچاره باز نمیکنند!(دل) پ‌ن: به شکل شفاف وغیرقابل انکاری کارتل‌های لیبرالِ به اصطلاح فرهنگی چونان اختاپوسی بیرحم درسینما، تلویزیون و شبکه‌ خانگی، بر حیاوغیرت ایرانی چنبره زده‌اند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس