کد خبر 1064538
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
تیراندازی نمایه

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به تیراندازی ۴ فرد مسلح با مأموران نیروی انتظامی گفت: یک تن از آن‌ها از محل متواری و ۳ سرنشین دیگر خودرو دستگیر ‌شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کرمی با اشاره به جزئیات تیراندازی بامداد روز گذشته در اسلامشهر، اظهار داشت: بامداد سه‌شنبه یکی از مأموران پلیس در حال گشت‌زنی در سطح شهرستان متوجه حضور مشکوک ۴ فرد مسلح در یک خودرو پژو پارس سفید فاقد پلاک شد که دستور توقف صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

عامل انتشار فیلم‌های کذب ویروس کرونا بازداشت شد

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو که همگی مسلح بودند به سمت مأمور نیروی انتظامی شلیک می‌کنند که در پی این عکس‌العمل مأمور خدوم نیروی انتظامی، یکی از افراد مسلح از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: پس از اصابت گلوله به یکی از متخلفان و تیراندازی به سمت خودرو مشکوک، و تماس مأمور نیروی انتظامی با مرکز، افراد متخلف از ماشین پیاده و یکی از آن‌ها از محل متواری و ۳ سرنشین دیگر خودرو دستگیر می‌شوند.

 وی همچنین افزود: از سرنشینان خودرو سرقت شده یک قبضه اسلحه جنگی به همراه ۷۷ عدد فشنگ کشف و  تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری فرد متواری ادامه دارد و هیچ کس را از قانون‌گریزی نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    25 0
    اگه مامور پلیس دست بسته نبود و عین پلیس امریکا ازادی عمل داشت باید در دم هر چهار نفر رو با تیر میزد.مگه شهر هرته که چهار نفر مسلح تو شهر صاف صاف راه برن؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 4
    فکر میکنم این کار زیر سر مجاهدین خلق هست
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    5 2
    پلیس کارش درسته
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    5 0
    خدا پشت وپناه برادران نیروی انتظامی،درپناه خداوند همیشه موفق وسربلتد باشید،انون یک نفر هم همون حوالیی جای دوری نمیره ایشاالله به چنگ قانون گرفتار میشه این جانیان مسلح وشرور که آسایش مردم را میگیرندرحم نباید کرد-
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    5 0
    به این افراد مجرم میگویند نه متخلف . کسی که سلاح‌گرم حمل میکند و با مامور دزگیر میشود مجرم است .واژه متخلقچف برای افرادی است که بعنوان مثال کلاه کاسک موتور سواری نگذاشته اند!
  • .... IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 0
    نباید نسبت به انتشار سلاح در برخی مناطق کشور بی تفاوت باشیم باید به نیروهای نظامی اجازه شلیک بدون قید و شرط به هر دارنده سلاح غیر مجاز داده شود.بالاخره دارندگان سلاح مجرمانی هستند که اگر فرصت پیدا کنند به کسی رحم نخواهند کرد.
  • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 1
    آقا این اسلامشهر خیلی خطرناک شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس