کد خبر 1064431
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مانه

ستاره سنگالی لیورپول در صورت جدایی از این باشگاه تنها راهی رئال مادرید خواهد شد.

به گزارش مشرق، سادیو مانه یکی از گزینه های زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید است. ستاره سنگالی لیورپول می توانست فصل 19-2018 پیراهن رئال را به تن کند اما استعفای زیدان باعث شد تا رئال مادرید که لوپتگی را سرمربی خود می دید، از مذاکره برای مانه عقب نشینی کند.

دو سال بعد مانه بار دیگر در فهرست رئال مادرید قرار گرفته است و زیدان قصد دارد پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، برای جذب مانه به صورت جدی وارد کار شود.

طبق ادعای فرانس فوتبال، برای سادیو مانه، مقصد بعدی پس از لیورپول تنها رئال مادرید خواهد بود. به عبارتی یا رئال یا هیچ باشگاه دیگری. در این بین البته رئال مشکلاتی هم پیش رو دارد. اول اینکه لیورپول باشگاهی نیست که ستاره هایش را به راحتی از دست بدهد. برای نمونه، فیلیپه کوتینیو که مجبور شد برای جدایی از لیورپول حداکثر فشار را وارد کند و مدتی در تمرینات نیز غیبت کرد تا پس از یک نیم فصل، مجوز انتقال به بارسا برای او صادر شد.

Sadio Mané recibe su primer Balón de Oro africano

دوم اینکه مانه که از 2016 برای قرمزها بازی می کند، تا 2023 قرارداد دارد و رئال برای جذب او که ارزشی 150 میلیون یورویی دارد، باید هزینه زیادی متقبل شود که در شرایط فعلی بعید به نظر می رسد.

مانه سال 2019 پس از مسی، فن دایک و رونالدو چهارمین مرد برتر فوتبال شد در حالی که برخی معتقد بودند، شایسته فتح توپ طلا بود. 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس