کد خبر 1064321
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
احمد سعادتمند

وعده های قشنگ و هوادار پسند طی سالهای گذشته توسط مدیران استقلال به یک سریال تکراری برای هواداران این تیم تبدیل شده و ناتوانی در اجرای این وعده ها آنها را دلسرد کرده است.

به گزارش مشرق، روز یازدهم فروردین ماه بود که وزارت ورزش و جوانان با صدور حکمی احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال معرفی کرد.

وی که پیش از این در هیات مدیره باشگاه استقلال چند ماهی فعالیت کرده بود این بار نه در قامت سرپرست بلکه با حکم مدیرعامل کار خود را آغاز کرد تا بلکه این تیم پرطرفدار را از بحرانی که با آن مواجهش شده است نجات دهد.

سعادتمند در بدو ورود به باشگاه سعی کرد وعده ندهد و عمل کند و حتی این موضوع را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد اما وی در همان برنامه امیدهایی مثل دریافت سند کمپ حجازی را در عرض 6 ماه به هواداران داد.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که در چند هفته اخیر نشست های متعددی را با افراد مختلف برای جذب اسپانسر برگزار کرده و البته تا امروز خروجی نداشته در یکی از مصاحبه هایش مقابل ساختمان باشگاه استقلال اعلام کرد:«ما از 16 فروردین که مسئولیت را قبول کردیم تلاش کردیم با نشست های کارشناسی و دقیق عزیزانی را که علاقه دارند به استقلال کمک کنند را شناسایی کنیم. آن فردی که رزومه و اهلیت دارد را شناخته و وارد مذاکره شدیم. باز هم می گویم به خاطر یک یا 2 میلیارد تومان هرگز استقلال را مدیون نخواهم کرد». نکته عجیب اینجا است که وی در روز 11 فروردین حکم مدیریت دریافت کرده اما مدعی شده که از 16 فروردین کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

سوپر پیپو سرمربی استقلال می‌شود؟

این اظهار نظر این امید را در دل هواداران استقلال ایجاد کرد که مدیرعامل جدید نگاهی کلان به مسائل اقتصادی دارد اما در عمل سعادتمند چنین موضوعی را نشان نداد. اکنون یک هوادار ساده هم می داند  چون حتی کم سن و سال ترین طرفدار این تیم هم می دانست که استقلال باید راهکاری برای پرداخت مطالبات شفر، بویان، جباروف، منشا، باشگاه پاختاکور، بازیکنان داخلی این تیم و البته نفراتی چون دیاباته، میلیچ و بودوروف داشته باشد ولی در کمال تعجب سعادتمند که مدعی بود نمی خواهد به خاطر یکی دو میلیارد این باشگاه را مدیون کند دست به اقدام عجیبی زد.

وی با دریافت رقمی معادل یک قسط از طلب دیاباته و میلیچ از یک ایرانی خارج نشین که پیش از این هم تلاش داشت تا به این تیم پر هوادار نزدیک شود عملا خلف وعده کرد و نشان داد اظهارات وی برای مدیون نکردن استقلال تنها بازی با کلمات بوده و این صحبت ها چیزی عاید این باشگاه نکرده است. از سوی دیگر وی که در هفته های اخیر تاکید کرده بود مطالبات بازیکنان را تا پایان فروردین پرداخت می کند این کار را نیز انجام نداد تا یک وعده دیگر این مدیرعامل بی سرانجام باشد.

سوال اینجا است که آیا راهکارهای اقتصادی یک مدیر این است که به سوی دیگران دست کمک دراز کند؟ آیا مذاکره با فردی برای اسپانسری استقلال که پیش از این یک روز مالکیت باشگاه لیگ یکی گل ریحان را بر عهده داشت و به خاطر خلف وعده برای پرداخت پول، این باشگاه را از او پس گرفتند، برنامه اقتصادی است؟

تمامی این اتفاقات در شرایطی رقم خورده که پیش از صدور حکم مدیرعاملی سعادتمند برای استقلال،این بحث مطرح شد که وی به مسئولان وزارت ورزش قول داده قبل از آغاز کارش اسپانسری 15 میلیاردی برای این باشگاه جذب کند تا در ابتدای کار دچار مشکل نشود اما این اتفاق هم با شروع کار وی رقم نخورد و حتی این مدیر در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده تا یکی دو هفته دیگر جلسات برای جذب اسپانسر ادامه خواهد داشت!

با این تفاسیر به نظر می رسد مدیریت وعده در استقلال مثل سالهای اخیر همچنان ادامه دارد و هواداران و بازیکنان این تیم که این روزها در دریافت مطالباتشان به شدت ناراحت هستند، باید نگران باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس