کد خبر 1064288
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کریستین ویری

ستاره سابق تیم فوتبال اینتر می‌گوید هم‌تیمی برزیلی سابق خود رابه ستاره پرتغالی حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس ترجیح می‌دهد.

به گزارش مشرق، کریستین ویری که در تیم فوتبال اینتر سابقه بازی در کنار رونالدو نازاریو را دارد، می‌گوید این ستاره برزیلی را به همنام پرتغالی‌اش در یوونتوس ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

۴ دلیل برای عدم بازگشت رونالدو به رئال

ویری که اگرچه در کنار رونالدوی پرتغالی بازی نکرده اما در ایتالیا از نزدیک شاهد بازی‌های او بوده است، در مقایسه میان این بازیکن و ستاره سابق تیم ملی برزیل به نشریه دیلی میل انگلیس گفت: من دوست رونی (رونالدوی برزیلی) هستم و اینقدر خوش‌شانس بودم که بازی در کنار او به عنوان زوجش در خط حمله را تجربه کنم. او همه چیز داشت. سرعت انفجاری، قدرت و تکنیک. مثل رقصنده‌ای بود که با توپ می‌رقصید. اگر از من بپرسید می‌گویم که رونالدوی برزیلی از کریستیانو رونالدو بهتر است.

ویری در ادامه از ستاره پرتغالی یوونتوس هم تمجید کرد و گفت: کریستیانو رونالدو یک ماشین جنگی است. او به خاطر همه کارهایی که تا الان انجام داده و باز هم انجام خواهد داد، شایسته تمجید است. کریستیانو می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند و به قول ما ایتالیایی‌ها یک سیگار هم گوشه لبش باشد. بدن او استثنایی است.

مهاجم ایتالیایی سابق اینتر بهترین روزهای دوران بازیگری‌اش را در این تیم سپری کرده و در آن 202 گل به ثمر رساند اما او می‌گوید مربیانی که در تیم‌های یوونتوس و تیم ملی ایتالیا با او کار کردند، بهترین مربیانش بوده‌اند.

ویری درباره بهترین مربیانی که در دوران بازیگری‌اش داشته، تأکید کرد: در یوونتوس، مارچلو لیپی برای من مانند پدر دوم بود. در تیم جوانان تورین، توسط روساریو رامپانتی هدایت می‌شدیم و بعد امیلیانو موندونیکو. چزاره مالدینی هم جزو بهترین مربیانی بود که داشتم. او بود که مرا وارد تیم ملی کرد. چزاره مالدینی آدمی فوق‌العاده بود که به بازیکنان جوان اعتماد می‌کرد.

ویری در دوران بازیگری‌اش 49 بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس