کد خبر 1064189
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
چراغ قرمز شورای شهر برای فعالیت دستفروشان/هشدار در مورد تجمع‌های کرونایی

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فعالیت دستفروشان همچنان ممنوع است، گفت: مردم باید از خرید در محل‌های تجمع جهت پیشگیری از کرونا پرهیزکنند.

به گزارش مشرق،  زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، درباره فعالیت دستفروشان اظهارداشت: فعالیت دستفروشان به طور کلی به دلیل ایجاد سد معبر ممنوع است ولی پیش از این مدیریت شهری به دلیل شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از آن کج‌دار و مریز با دستفروشان مدارا کرده است و گاهی فعالیت این افراد انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا فعالیت دستفروشی باید به طور کامل متوقف می‌شد و در حال حاضر هم دستفروشان به دلیل ایجاد تجمع و احتمال انتقال کرونا در جمعیت فعالیتشان نباید تا بازگشت شرایط شهر به حالت عادی انجام گیرد.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران هم اعلام کرده اگر مردم نکات مربوط به فاصله اجتماعی را رعایت نکنند آثار کرونا دوباره بروز می‌یابد و موج جدید کرونا شکل می‌گیرد. 

وی بیان داشت: مدیریت شهری به موضوع ساماندهی فعالیت دستفروشان جهت پیشگیری از سد معبر توجه داشته و برای جلوگیری از سد معبر بازارچه یا محل‌هایی پیش از کرونا برای فعالیتشان در نظر می‌گرفت که پس از کرونا و نه در حال حاضر این مساله مورد توجه قرار خواهد داشت.

نژاد بهرام با اشاره به اینکه آمار دقیق دستفروشان پایتخت مشخص نیست، گفت: حدود ۵ هزار دستفروش توسط مدیریت شهری شناسنامه‌دار شده‌اند و دستفروشان بدون شناسنامه باید به شهرداری‌های نواحی برای این موضوع اقدام کنند  تا با کمک شوریاری‌ها و معتمدین محلی ارزیابی صورت و برای آنها شناسنامه صادر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    این محسن هاشمی رو بایستی از این شورای شهر بندازیم بیرون و البته بعلاوه حناچی رو. اینها خیلی بیجا میکنند جلوی اقتصاد اقشار ضعیف رو میگیرند. اصلاح طلب دنبال ناراضی کردن افشار ضعیف هست و حالا با کرونا بهانه پیدا کرده بیماری که سالها وجود داشته! که البته این اجازه رو نبایستی به اینها داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس