کد خبر 1064099
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰
حبس مرگبار کارگر جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ کارگر جوان بر اثر حبس شدن زیر خاک خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش مرگبار چاه در یک زمین گودبرداری شده در محله گیشا، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۷ امروز یک مورد حادثه ریزش چاه در محل گودبرداری شده در محله گیشا، انتهای خیابان کارگری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد: محل حادثه یک زمین حدوداً ۵۰۰ متری بود که در آن حدوداٌ پنج متر گودبرداری صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: در بخشی از این محل، یکی از کارگران مشغول حفر چاه بود که به یکباره مقادیری خاک، نخاله و لبه دیواره محل گودبرداری تخریب شده و روی این فرد ریخته بود.

ملکی افزود: این کارگر کاملاً زیر خاک مدفون بود اما پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دیگر کارگران مشغول خاک‌برداری شده و بخشی از بدن این فرد را از زیر خاک خارج کرده بودند اما همچنان بخش زیادی از بدن وی، زیر خاک محبوس بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و دقایقی تلاش موفق شدند این کارگر جوان افغانستانی را از زیر خاک خارج کنند که پس از تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص شد این شخص جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، محل پس از ایمن‌سازی، در ساعت ۱۸:۰۹ تحویل مسئولان پروژه شد و عملیات پایان یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    9 1
    خدا ریشه دشمن کشورتون که امریکاست بسوزونه که مجبورنباشین بخاطرکار بیان ایران چند ساله کشور افغانستان درگیر جنگه!
    • GB ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      0 1
      ایشالله
  • آیدین IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    اگر زمین رایگان بود ، ساخت و ساز رایگان بود کسی نمی توانست به خاطر پول ، این انسان را برده ی هوس خویش کند و ساختمان سازی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس