کد خبر 1064084
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
کریم المحمداوی

یک عضو پارلمان عراق گفت که آمریکا از طریق رشوه دادن به برخی سیاسیون در عراق برای ماندن دراین کشور تقلا می‌کند، زیرا بی ثبات ماندن عراق به نفع آمریکا تمام می‌شود.

به گزارش مشرق، کریم المحمداوی، عضو ائتلاف الفتح پارلمان عراق از اقدام آمریکا در پرداخت رشوه به برخی سیاسیون عراق برای باقی ماندن نیروهایش در عراق خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

مداخله جدید آمریکا در امور عراق

المحمداوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید کرد: «برخی سیاستمداران عراقی از سال ۲۰۰۳ با آمریکا همپیمانی دارند و از آنها پول‌هایی می‌گیرند. همان‌ها حالا هم به اشکال مختلف درصدد ابقای حضور آمریکا در عراق هستند تا منافعشان مصون بماند بدون اینکه ملاحظه منافع وطنشان را بکنند».

وی افزود:« این سیاستمداران می‌دانند که خروج آمریکا به معنای خالی شدن پشت آنها در عراق است و در پی آن حمایت مالی از آنها متوقف می‌شود، اما در هر حال جریان‌های سیاسی و از جمله شیعیان در اجرای تصمیم اخراج نظامیان خارجی و از جمله آمریکایی جدی و پیشرو هستند».

این عضو پارلمان عراق با بیان اینکه آمریکا منشأ همه مشکلات داخلی و خارجی عراق است، گفت: آمریکایی‌ها می خواهند عراق در هرج و مرج و بی ثباتی بماند تا منافع خودشان تامین شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس