کد خبر 1064053
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس نمایه

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، شیوع کرونا باعث نمی‌شود رام‌الله از موضوعات دیگر غافل شود و در صورت انجام هر اقدامی در زمینه الحاق بیشتر اراضی فلسطینی تدابیر فوری اتخاذ خواهد شد.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در جلسه کابینه دولت تشکیلات که از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد به دو موضوع الحاق اراضی فلسطینی و شیوع کرونا پرداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، وی به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره اقدام برای الحاق اراضی فلسطینی هشدار داد و گفت: مشغولیت ما به مقابله با ویروس کرونا باعث نمی‌شود که از موضوع اصلی یعنی پایان اشغالگری، و ایجاد دولت مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس شرقی غافل شویم.

بیشتر بخوانید:

عباس: بدون آزادی اسرای فلسطینی صلح ممکن نیست

وی ادامه داد: لحظه‌ای از تجاوزهای دولت اسرائیل و برنامه‌های آن بویژه در موضوع الحاق اراضی یا معامله قرن غافل نمی‌شویم و در صورت اعلام الحاق اراضی فلسطینی اقدامات فوری در این زمینه را به کار خواهیم بست.

محمود عباس در ادامه از اقدامات دولت تشکیلات خودگردان در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت، در ابتدا برخی دلیل اقدامات فوق‌العاده در این زمینه را نمی‌دانستند ولی با گذشت زمان به اهمیت آن پی بردند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، مذاکرات تیم آمریکایی و صهیونیستی برای الحاق بخش‌های بیشتری در کرانه باختری به فلسطین اشغالی ادامه دارد و در حال نهایی شدن است.

هفته گذشته نیز دفتر ملی دفاع از اراضی و مقاومت در برابر شهرک سازی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) با انتشار گزارشی اعلام کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از مشغول بودن جهان به مسأله کرونا در آستانه توافق نهایی درباره نقشه‌های الحاق اراضی فلسطینی به اسرائیل هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس