کد خبر 1064044
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
رئیس دفتر رییس جمهور  واعظی نمایه

رئیس دفتر رییس‌جمهور گفت: براساس مصوبه ستاد ملی و برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا، مصوبه قبلی ستاد درباره حرم‌ها و اماکن مقدسه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش مشرق، رئیس دفتر رییس جمهور در خصوص تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حرم‌ها و اماکن مقدسه تاکید کرد: این گونه تصمیمات در ستاد ملی براساس نظر کارشناسی کمیته‌های تخصصی ذیربط و شرایط کنترل بیماری و نقش تجمعات در گسترش آن، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ می‌شود و در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم قبلی ستاد در ارتباط با حرم های مطهر و اماکن مقدسه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد، البته بازگشایی هرچه سریعتر اماکن بخصوص در ماه مبارک رمضان که ماه دعا و عبادت است آرزوی همگانی است.

بیشتر بخوانید:

دستورالعمل بازگشایی حرم‌های مطهر تدوین شده است

واعظی روز دوشنبه در واکنش به بازتاب ناقص تصمیمات جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا در برخی از رسانه‌ها در مورد حرم‌های مطهر و اماکن مقدسه خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی و برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا، مصوبه قبلی ستاد در خصوص حرم‌ها و اماکن مقدسه  تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد و برای بازگشایی و یا ادامه روند فعلی بعد از این تاریخ براساس شرایط بیماری و ارزیابی وزارت بهداشت از شرایط، تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    4 0
    بزرگواران مواظب باشید!!!درایت! حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم حدیثی دارن برای زمان بیماری همه گیر، که نشون میده چقدر به حفظ جان مسلمانها بها می دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس