کد خبر 1063890
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
آنتونی استوکس

مهاجم ایرلندی پرسپولیس بعد از جنجالی که در رابطه با عدم بازگشت به تمرینات این تیم، اکنون در نامه‌ای که وکیلش فرستاده خواسته‌های عجیبی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس که در نقل انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته، بعد از دیدار دو تیم پرسپولیس و الشارجه در ابوظبی، حضور پایانی‌اش در دیدار تدارکاتی یک روز بعد از این مسابقه برابر الشحانیه رقم خورد.


او در ادامه با کسب مرخصی از یحیی گل محمدی و این باشگاه، دو روز قصد داشت در دبی بماند تا خانواده‌اش را ملاقات کند! هرچند این مرخصی بعد از بازگشت سرخپوشان با انتشار عکس‌هایی از حضور این مهاجم ایرلندی در کلاب‌ها و مکان‌های تفریحی دبی خبرساز شد.


استوکس در ادامه با پایان مرخصی‌اش نیز به تهران بازنگشت و این مساله با اعتراض کادرفنی و همچنین باشگاه به مدیربرنامه وی همراه شد. استوکس به واسطه این موضوع دو دیدار پرسپولیس برابر سپاهان و شهرخودرو را از دست داد و بعد از آن نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع را دستمایه غیبت دوباره خود کرد.

بیشتر بخوانید:

فرمول یحیی در صورت محرومیت پرسپولیس


اکنون در شرایطی که پرسپولیسی‌ها مدعی این هستند که با قرارداد سفت و محکم خود او را با مشکل مواجه خواهند کرد و این مهاجم ایرلندی باید جریمه سختی در این باره به باشگاه پرداخت کند، با نامه عجیبی از سوی مدیربرنامه وی مواجه شده‌اند. در این نامه مدیربرنامه آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس بابت "مرخصی اعطایی" تشکر کرده است.


مساله‌ای که نشان می‌دهد استوکس و مدیربرنامه وی قصد دارند ماجرا به نحوی پیش ببرند که روزهای غیبت پرتعداد این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان مرخصی تایید شود تا آنها در فیفا رای را به سود خود تغییر دهند.

این اما پایان ماجرا نبوده و مدیربرنامه آنتونی ضمن تشکر از مرخصی از این باشگاه خواسته تا طبق توافق در موعد سررسید 20 هزار دلار از قرارداد را به حساب وی واریز کنند!

باشگاه پرسپولیس پیش از این در دو مرحله با ارسال نامه به این بازیکن و وکیل وی خواهان حضور او در ایران و شرکت در تمرینات و مسابقات طبق مفاد قرارداد شده بود که این بازیکن به بهانه‌های مختلف از این امر استنکاف نموده و از انجام تعهدات قراردادی خود سر باز زده است. 


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن رد این خواسته، به دنبال ارسال نامه‌ی دیگری به فیفا و پیگیری قراردادی و حقوقی در ارتباط با تعیین وضعیت آنتونی استکوس خواهند بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    9 0
    این بی شرف تو تراکتور هم همین ادا ها رو در می اورد
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    1 0
    همین که زهرش رو تو بازی برگشت دربی ریخت و داغشو گذاشت تو دل آبی ها واسه ما کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس