کد خبر 1063874
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
پیام سرلشکر باقری بمناسبت روز پاسدار؛ اقتدار و تاثیرگذاری راهبردی سپاه عامل عصبانیت ، تحقیر و انزوای امریکا و دشمنان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: حوادث و اتفاقات نه‌تنها نمی‌تواند در کار یک سازمان جهادی و مدیریت انقلابی، خللی ایجاد کند، بلکه باعث ایجاد ابتکارات و پیشرفت مناسب می شود.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) در بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی که در ستاد ناجا برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره پابه‌کار بوده است، اظهار داشت: ناجا با مدیریت مناسب به عرصه مأموریت‌های اصلی و مأموریت‌های غیرمترقبه وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر باقری: ارتش در برابر کرونا خوش درخشید

وی با بیان اینکه کسی احتمال وقوع سیل در ابتدای سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا را نمی‌داد، افزود: نیروی انتظامی با مدیریت کارآمد، پیش از سایر ارگان‌ها سخت‌ترین مسئولیت‌ها را بر عهده گرفت و سربلند و پیروز شد.

سرلشکر باقری گفت: ابتکار این جلسه به صورت ویدئوکنفرانس با حضور هزار و ۲۰۰ فرمانده در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد که حوادث و اتفاقات نه‌تنها نمی‌تواند در کار یک سازمان جهادی و مدیریت انقلابی، خللی ایجاد کند، بلکه باعث ایجاد ابتکارات و پیشرفت مناسب در اجرای برنامه‌ها می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی انتظامی با گسترش مطلوب در سراسر کشور مأموریت‎های خود را به خوبی انجام می‌دهد، بیان کرد: کمتر بخشی در کشور وجود دارد که همچون نیروی انتظامی در جغرافیای سراسر کشور حضور و مسئولیت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مرزبانی با هوشیاری و توانمندی بالا در اولین نقطه ار خاک کشورمان حضور پرقدرت دارند و برابر ناامنی‌ها و قاچاق ایستادگی و از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

سرلشکر باقری اضافه کرد: مأموران نیروی انتظامی با حضور در جاده‌ها، شهرها و کلانشهرها نظم و امنیت را به خوبی برقرار کرده‌اند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس