نویسندگان کاشوب - رست خیز - نشر اطراف

الان باید پارچه‌ی روی کتاب‌های غرفه را کنار زده باشم و منتظر رسیدن شما باشم که اندازه‌ی یک‌سال فاصله، از نزدیک درباره‌ی کتاب‌های اطراف حرف بزنیم.

به گزارش مشرق، نفیسه مرشدزاده نویسنده و مدیرمسئول نشر اطراف در یادداشتی اینستاگرام نوشت:

بسم‌الله

الان باید پارچه‌ی روی کتاب‌های غرفه را کنار زده باشم و منتظر رسیدن شما باشم که اندازه‌ی یک‌سال فاصله، از نزدیک درباره‌ی کتاب‌های اطراف حرف بزنیم.

آدم واقعا از فرداش خبر ندارد. خیلی هم می‌خواستیم آینده‌نگر باشیم و قبل از دقیقه‌ی نود کارها را جلو ببریم همه‌ی کتاب‌ها را تجدیدچاپ کردیم و بدوبدو چاپ اولی‌ها را فرستادیم لیتوگرافی.

قرار بود از بیست و شش فروردین نمایشگاه کتاب شروع شود و شوقش از دی‌ماه در ما بود.

این روزها هرصبح که بیدار می‌شوم به این فاصله‌ی اجتماعی که برای ما بیشتر از یک و نیم و فرسنگ‌ها شده است فکر می‌کنم.

دیدن شما و گفتگویی را که غنیمت بود از دست دادیم. اندازه‌ی یک سال نیاز داشتیم روحیه بگیریم که نشد. از مشکل اقتصادی آدم رویش نمی‌شود حرف بزند بس که دیگرانی هستند که زندگیشان به هم ریخته و امیدی برایشان نمانده ولی گفتم دست‌کم از این ملاقاتی که دریغ شد حرف بزنم.

کتاب‌های ما به هرحال برای شما آماده‌اند و از سایت نشر اطراف می‌تونید سفارششان بدهید تا به خانه‌ی شما فعلا ارسال شوند تا به لطف خدا روزگار فاصله بگذرد و فرصت باهم بودن لابلای کتاب‌ها فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقیقت گو IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    1 0
    باسلام - فاصله اجتماعی از دید دولت یعنی . عبادت در مساجد و امامزاده ها بسته و تعطیل . بازار و پاساژ ها فعال . مترو و اتوبوسها تا بیخ پرجمعیت . این یعنی فاصله اجتاماعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس